آفتاب

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل یک زن میانسال در "ایرانشهر"

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل یک زن میانسال در "ایرانشهر"

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عاملان تیراندازی در محور ایرانشهر که منجر به قتل یک زن میانسال شد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار" احمد طاهری" جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۷:۰۸ دقیقه ۸ آذر ماه سال جاری، یک فقره تیراندازی منجر به قتل در محور ایرانشهر به سمت روستای ابتر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان ایرانشهر اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و با بررسی صورت گرفته مشخص شد سرنشینان یک سواری پژو ۴۰۵ با صورت‌هایی پوشیده اقدام به تیر اندازی به سمت یک خودروی پراید کرده که طی آن سرنشین خودرو که زنی ۵۰ ساله بود به قتل رسید و راننده جوان خودرو نیز که خواهر زاده مقتول بود از ناحیه پا مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این جنایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.
سردار طاهری گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی پس از جمع آوری سرنخ‌های موجود، عاملان این تیر اندازی را که ۳ جوان ۲۶، ۲۷ و ۳۰ ساله و از اقوام همسر راننده پراید بودند، شناسایی کردند.
وی بیان داشت: با توجه به متواری بودن این ۳ نفر، تلاش مأموران برای شناسایی مخفیگاه آن‌ها ادامه داشت تا اینکه پس از یک ماه فرار، کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه عاملان این جنایت را شناسایی و روز گذشته هر ۳ متهم در ۳ عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مستندات پلیس به جنایت خود اعتراف و اظهار داشتند به دلیل اختلافات موجود با راننده پراید و با انگیزه انتقام جویی اقدام به تیر اندازی به سمت خودروی او کرده اند.
سردار طاهری خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
کد N2311578

وبگردی