آفتاب

اپل هم به گیمینگ روی آورد

اپل هم به گیمینگ روی آورد

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد رایانه گیمینگ جدیدی را با برچسب قیمتی پنج هزار دلار در جریان نمایشگاه WWDC ۲۰۲۰ معرفی و رونمایی کند.



به گزارش ایسنا، گزارش‌های غیررسمی و تایید نشده در وب سایت Economic Daily News نشان می‌دهد که اپل تصمیم گرفته است در جریان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان موسوم به WWDC در سال ۲۰۲۰ میلادی از یک رایانه گیمینگ جدید رونمایی و پرده برداری کند.

گفته می‌شود این محصول جدید با برچسب قیمتی ۵ هزار دلاری روانه بازارهای جهانی خواهد شد و با بازی های سبک ای اسپرت (esports) که به ویدئوگیمینگ نیز موسوم است، سازگاری خواهد داشت.

با اینکه هنوز جزئیات و اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده است اما انتظار می‌رود این لپ‌تاپ جدید با یک نمایشگر بزرگ یا یک رایانه رومیزی دسکتاپ All in One باشد.

برخی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد کرده اند که این محصول احتمالا مک‌بوک پرو یا یک آی‌مک پرو نام خواهد داشت.

شرکت‌های تکنولوژی و تولیدکننده رایانه و موبایل همواره با در نظر گرفتن علایق کاربران به بازی‌های رایانه‌ای، سعی دارند محصولات سازگار با گیمینگ جدید و پیشرفته‌ای را معرفی و عرضه کنند تا با جلب نظر، توجه و رضایت آنها سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند.
کد N2311468

وبگردی