آفتاب

وقوع 19 تصادف به علت مه‌گرفتگی محور مواصلاتی اراک – قم/۱۷ نفر مصدوم شدند

وقوع 19 تصادف به علت مه‌گرفتگی محور مواصلاتی اراک – قم/۱۷ نفر مصدوم شدند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از وقوع ۱۹ تصادف به علت مه گرفتگی و یخ زدگی در بخشی از محور مواصلاتی اراک – قم در صبح امروز خبر داد و گفت:‌ در این سوانح رانندگی، ۱۷ نفر مجروح شدند.



براساس اعلام پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی در این‌باره گفت: با توجه به مه گرفتگی و یخ زدگی صبح امروز در محور مواصلاتی اراک - قم، ۱۹ تصادف در حد فاصل کیلومتر ۲۸ تا ۳۸ این محور مواصلاتی رخ داد.

وی با تکذیب زنجیره‌ای بودن این تصادفات گفت: ۱۳ تصادف از این حوادث از نوع خسارتی و ۶ تصادف نیز از نوع جرحی بوده است که ۱۷ نفر در این تصادفات مجروح شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ۱۱ نفر از مصدومان به صورت سرپایی از سوی تیم‌های امدادی مورد درمان قرار گرفتند و ۶ نفر از آنان با توجه به شدت جراحات وارده به مراکز درمانی انتقال شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان حضور تیم‌های امدادی و انتظامی از ساعت اولیه وقوع این حوادث برای خدمات‌رسانی به رانندگان خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین استعلام انجام شده از مراکز درمانی، ۳ نفر از مصدومان تا کنون از مراکز درمانی ترخیص شده اند و ۳ نفر دیگر نیز تحت مداوا هستند.

سرهنگ کهریزی با بیان تداوم مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اراک گفت: یخ‌زدگی سطح محورهای مواصلاتی استان رفع شده و لازم است رانندگان با احتیاط لازم در این مسیرها رانندگی کنند.
کد N2309739

وبگردی