آفتاب

دبی گرمترین و جذاب ترین شهر امارات متحده عربی

دبی گرمترین و جذاب ترین شهر امارات متحده عربی

جالب است بدانید شهر دبی در فصل تابستان، بسیار گرم، بادی و شرجی بوده و آب وهوای کویری دارد.

اما این چیزی از محبوبیت این شهر کم نکرده و تقریباً در تمام اوقات سال میزبان هزاران هزار گردشگر از سراسر دنیاست. شهر دبی اغلب روزها در طول سال آفتابی است حتی زمستان ها هم گرم است.

تحمل هوا در تابستان ها به خاطر رطوبت زیاد برای بسیاری از افراد سخت بوده به نحوی که بالاترین دمای ثبت شده در این شهر 52.1 درجه سانتیگراد می باشد.

اما در فصول معتدل تر پیشنهادات خوبی برای تور دبی پیدا می کنید که شما را وسوسه می کند تا این شهر کویری و مدرن را از نزدیک ببینید.

در ادامه خواهیم دید که مردمان سراسر دنیا به چه علت به دبی می آیند و چه جذابیت هایی گردشگران را مشتاق به خریدن تور دبی می کند.

غذاها و نوشیدنی های معروف شهر دبی

در همه جای شهر دبی، از اغذیه فروشی ها گرفته تا رستوران های هتل ها غذاهای عربی سرو می شود که در کل جهان بسیار مشهور هستند.

این نوع غذها بسیار تند هستند چراکه ترکیبی از ادویه های تند برای چاشنی آنهاست. اصلا نگران غذاهای تند عربی نباشید چون همانند دیگر جاهای توریستی غذاهای چینی، آسیای جنوبی و فست فود نیز بصورت گسترده قابل تهیه هستند.

مبنای اصلی غذاها را گوشت گوسفند، شتر، گوساله و مرغ تشکیل داده اند. در بین نوشیدنی ها می توان به مصرف قهوه و قلیان در دبی اشاره کرد که بسیار محبوب می باشد.

دبی، بهشتی رویایی برای خریداران


در شهر دبی فستیوال خرید دبی برگزار می شود. این فستیوال ها به عنوان بهشتی برای خریداران در طول سال محسوب می گردد که در ماه ژانویه می توانید با انتخاب تور دبی ارزان قیمت سری به این شهر تجاری بزنید.

در ماه ژانویه تمامی مغازه ها و فروشگاه های شهر در این فستیوال یک ماهه شرکت می کنند. در این جشن برای سرگرمی هایی برای کودکان، آتش بازی و کنسرت های زیادی برگزار می شود. شهر دبی در سال 2012 بعنوان بیست و دومین شهر گران قیمت جهان و خاورمیانه معرفی شده است.

مسابقه دو ماراتن دبی

اگر اهل کارهای خیریه و ورزشی هستید مسابقه دو ماراتن دبی بین ماه ژانویه تا فوریه برگزار می شود. به شما پیشنهاد می شود با تور لحظه آخری دبی که مقرون به صرفه تر هستند، این امکان را دارید که با پرداخت هزینه ای کم در این مسابقه خیریه شرکت کنید و جایزه نقدی بزرگی را برنده شوید.

دبی دِزِرت کلاسیک

این برنامه ورزشی با حضور بازیگران مطرح گلف و گردشگران از سراسر دنیا به دبی می آیند تا شانس خود را برای برنده شدن جایزه نقدی در ماههای فوریه تا مارس تجربه کنند.

فستیوال بین المللی موسیقی جاز در دبی

این فستیوال موسیقی بصورت سالیانه در دبی مدیا سنتر بین ماه فوریه تا مارس در محیطی صمیمانه با حضور گردشگران اجرا می شود.

مسابقات قهرمانی تنیس

این مسابقات یکی از هیجان انگیزترین رویدادهایی است که در آن بهترین بازیکنان تنیس تحت نظارت انجمن های حرفه ای تنیس برگزار می شود. بنابراین با انتخاب تور دبی ارزان قیمت در حدفاصل ماه فوریه تا مارس به تماشای یک رویداد به یادماندنی بپردازید.


نمایشگاه سالیانه هنر که با حضور هنرمندان و موزه داران، جام جهانی دبی با برگزاری مسابقات اسب سواری، نمایشگاه عروس در زمینه جشن عروسی، فستیوال طعم ها با حضور سرآشپزان معروف برای عاشقان غذا، نمایشگاه نساجی مُتکسا، مسابقات راگبی هفت نفره، فستیوال فیلم بین المللی دبی، فستیوال روز ملی بمناسبت استقلال امارات از بریتانیا از جمله برنامه های تفریحی ورزشی و هنری است که در فواصل زمانی مختلف در دبی برگزار می گردد.

قیمت و هزینه تور دبی در این فستیوال ها با تخفیف قابل توجهی برای متقاضیان در نظر گرفته می شود.

حمل و نقل بین شهری و داخل شهری دبی

حمل و نقل زمینی از طریق پنج جاده اصلی بین شهرهای امارات امکان پذیر است. فرودگاه بین المللی دبی، قطب پروازهای خطوط هوایی امارات محسوب می شوند. متقاضیان می توانند از تور لحظه آخری دبی با نازلترین قیمت و هزینه تور دبی بهره مند شده و لحظات خوشی را در شلوغترین فرودگاه جهان تجربه کنند.

راه دریایی شهر دبی با دیگر شهرها از طریق دو بندر اصلی بازرگانی بندر راشید و بندر جبل علی قابل دسترسی هستند. بندر جبل علی بعنوان بزرگترین و طولانی ترین بندر خاورمیانه و هفتمین بندر جهان شناخته شده است.

مونوریل پالم حمیرا، قطار برقی از جمله وسایل نقلیه بین شهری هستند که امکان دسترسی به شهرهای اطراف را فراهم کرده است. همانطور که در شهر دبی ارتباط مردم با دیگر شهرها از طریق سفر بین شهری صورت می گیرد با انتخاب تور دبی از مشهد و شیراز و اصفهان میتوانید از جاذبه ها و فستیوال هایی که در این شهر برگزار می شود بازدید داشته باشید.

حمل و نقل درون شهری دبی

راه های آبی یکی از روشهای سنتی در شهر دبی محسوب می شود که از طریق عبره (قایق های کوچک) در عرض خور دبی صورت می گیرد.

سیستم حمل و نقل اتوبوس عمومی در دبی شامل 140 مسیر هستند که بیش از 109 میلیون مسافر را جابجا می کنند. تاکسی با بدنه کرم رنگ و سقف های رنگی (نارنجی، زرد،آبی، سبز، بنفش، صورتی) در سطح شهر دبی برای حمل و نقل مسافرین قابل تشخیص می باشند.
کد N2309432

وبگردی