آفتاب

پدافند هوایی برای مقابله با بلایای طبیعی، به‌ علم‌ روز تجهیز شده‌ است

پدافند هوایی برای مقابله با بلایای طبیعی، به‌ علم‌ روز تجهیز شده‌ است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان نقش پدافند غیرعامل در زمان حوادث بسیار مهم و حساس، گفت: تمام یکان‌های نیروی پدافند هوایی خود را به علم و تجهیزات روز پدافند غیرعامل تجهیز کرده‌اند.



به گزارش ایلنا، سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران که به مناسبت پنجم دی‌ماه روز «ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» در ستاد این نیرو دایر شده است، بر لزوم پدافند غیر عامل در جهت کاهش خطرات و مقابله به موقع با حوادث طبیعی و غیرطبیعی تاکید کرد.

وی در همین زمینه افزود: نقش پدافند غیرعامل در زمان حوادث بسیار مهم و حساس است و اگر پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با آثار مخرب بلایای طبیعی چون سیل و زلزله را به خوبی، به موقع و دقیق صورت گیرد، می‌توان از بسیاری از پیامدها و خسارت‌های جانی و مالی جلوگیری کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به موقعیت خاص جغرافیایی کشور اشاره و تاکید کرد: تمام یگان‌های نیروی پدافند هوایی باید خود را به علم و تجهیزات بروز پدافند غیرعامل تجهیز کرده تا در صورت بروز هرگونه حادثه بتوانند همچون گذشته به نحو احسن به یاری مردم بشتابند.
کد N2309027

وبگردی