آفتاب

فروش تجهیزات و مبلمان شهری

فروش تجهیزات و مبلمان شهری

شرکت لاهوت یکی از تولید کنندگان بزرگ مبلمان شهری بوده و تجهیزاتی در این زمینه تولید و طراحی می کند.

در واقع مبلمان شهری به مجموعه ایی از وسایل، نمادها و تجهیزاتی گفته می شود که در سطح شهر وجود دارد و تمام شهروندان می توانند از این وسایل استفاده کنند. مبلمان شهری نقش زیادی در زیبا سازی شهر به عهده دارند و جلوه زیبایی به پارک ها و فضاهای سبز می دهند. شرکت مبلمان شهری لاهوت، تولید کننده مبلمان شهری در انواع مختلف بوده و هر کدام از این تجهیزات کارکرد خاص خود را دارند. در این مقاله در تعدادی از مبلمان شهری را به شما معرفی خواهیم کرد.

وسایل بازی پلی اتیلن


یکی از پرکاربردترین انواع مبلمان شهری، وسایل بازی پلی اتیلن بوده که این روزها در بسیاری از پارک ها موجود است. وسایل بازی پلی اتیلن یکی از بهترین و استانداردترین وسایل بازی کودکان بوده و شاما وسایلی همچون سرسره، تاپ، استخرتوپ و غیره می شود. این وسایل بازی تنوع زیادی در رنگ بندی دارند و در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و طراحی می شوند. وسایل بازی پلی اتیلن به سفارش پارک ها، خانه های بازی و مهد کودک ها تولید و عرضه می شوند. این وسایل قابل بازیافت بوده و سازگار با محیط زیست است و همچنین مقاومت بالایی در برابر گرما دارند و مانند وسایل بازی فلزی گرما را در خود نگه نمی دارند.

وسایل ورزشی پارکی


وسایل ورزشی پارکی از مجموعه مبلمان شهری هستند و جلوه زیبایی به فضای پارک ها می دهند. وسایل ورزشی از جنس فلز هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما، سرما، باران دارند.  وسایل ورزشی پارکی انواع مختلفی داشته و هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند. شرکت مبلمان شهری لاهوت برای ساخت این وسایل، از قطعات درجه یک و استاندارد استفاده می کند . وسایل ورزشی پارکی در بیشتر پارک ها و جاده های تندرستی موجود هستند و افراد در سنین مختلف می توانند از این وسایل استفاده کند. وسایل ورزشی پارکی جنبه درمانی ندارند و بیشتر برای آمادگی جسمانی و تمرین طراحی شده اند.

نیمکت پارکی


نیمکت های پارکی، وسیله ایی برای استراحت در پارک ها و فضاهای سبز هستند و در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند. مبلمان شهری لاهوت برای ساخت و طراحی نیمکت های پارکی، تمام تکات استاندارد را در نظر گرفته و مرغوب ترین نیمکت های پارکی را تولید و عرضه می کند. نیمکت های پارکی باید با فاصله ایی متناسب از یکدیگر چیدمان شوند و فاصله بین آنها باید استاندارد باشد. نیمکت های پارکی در انواع فلزی، چوبی و چدنی تولید می شوند و هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. نیمکت های چوبی زیبایی و جذابیت خاصی دارند و تاثیر زیادی در زیبا شدن پارک ها دارند. نیمکت هایی که از چدن ساخته شده اند، بیشترین دوام و استحکام را دارند و در برابر رطوبت مقاوم هستند. نیمکت های چدنی اغلب ضد زنگ بوده و در اثر برف و باران دچار زنگ زدگی نمی شوند. نیمکت های پارکی باید نشیمن راحتی داشته باشند و همچنین از نظر رنگ با محیط اطراف هماهنگ باشند.

سطل زباله پارکی


سطل زباله پارکی یکی از مهمترین تجهیزات مبلمان شهری بوده و نه تنها موجب پاکیزگی محیط می شود بلکه در زیبا سازی پارک ها و شهر تاثیر زیادی دارد. شرکت مبلمان شهری لاهوت، سطل های زباله پارکی را در انواع و مدل های مختلف و متناسب با فضای مورد نظر طراحی و تولید می کند.  سطل های زباله پارکی باید با فاصله ایی مشخص از یکدیگر نصب شوند تا زباله ها قابل تفکیک باشند. یکی از پر مصرف ترین و پرکاربردترین سطل های زباله پارکی، سطل زباله چدنی است، این سطل ها دوام زیادی دارند و انتخاب مناسبی برای استفاده در پارک ها هستند. رنگ این نوع سطل زباله، کوره ایی است و به همین دلیل به راحتی تغییر رنگ نمی دهد. سطل های زباله پارکی چدنی به خاطر کیفیت بالایی که دارند از سایر سطل های زباله قیمت بیشتری دارند. سطل زباله چدنی به وسیله پیچ و روول پلاک به زمین نصب می شود ولی در صورت نیاز به راحتی جا به جا می شود. این سطل به خاطر پوششی که دارد ضد زنگ بوده و در نتیجه استحکام بالایی دارد.

دکل پرچم


دکل پرچم یکی دیگر از تولیدات شرکت مبلمان شهری لاهوت است و این شرکت برای ساخت انواع دکل پرچم، از نیروهای ماهر و متخصص استفاده می کند. دکل پرچم باید طبق محاسبات دقیق نصب شود و همچنین باید طوری نصب شود که هنگام باد، پارچه پرچم به دور دکل پیچیده نشود. دکل پرچم باید طوری ساخته شود که در برابر بادهای شدید مقاومت داشته باشد و تحت هر شرایطی حتی چرخش 360 درجه پارچه پرچم باید بالا بماند و دور دکل نپیچد. دکل پرچم در ارتفاعات مختلفی تولید می شود و دکل هایی که ارتفاع آنها کم است به طور دستی حرکت داده می شوند. دکل پرچم باید به لوله برق گیر مجهز باشد تا مانع از خطر برق گرفتگی و همچنین برخورد صاعقه شوند.

برج نوری


برج نوری برای روشنایی بخشیدن به بزرگراه ها، اتوبان ها، خیابان های بزرگ و مکان هایی همچون بیمارستان ها و کارخانه ها استفاده می شود. برای تولید برج های نوری تمام نکات استاندارد و ایمنی باید مورد توجه قرار بگیرند. برج های نوری باید جوری ساخته شوند که در برابر زلزله، باد و طوفان مقاوم باشند. وزن برج باید با عواملی همچون  خاک و زمینی که در آن ساخته می شود، مطابقت داشته باشد.
در ساخت مبلمان شهری از تیغه برش لاستیک و پلیمر و تیغه برش الماسه فلز و آهن استفاده می شود.

برای تولید محصولات بالا معمولا از ابزار دقیق مانند گیج دیجیتال استفاده می شود.


کد N2306715

وبگردی