آفتاب

باید بدانیم مذاکرات با شینزوآبه، آب است یا نان هم دارد

باید بدانیم مذاکرات با شینزوآبه، آب است یا نان هم دارد

نماینده مردم محلات گفت: کمک معیشتی دولت به تعداد زیادی از مردم پرداخت نشده و مجلس باید این موضوع را بررسی کند که آیا به ۶۰ میلیون نفر کمک های معیشتی ارائه شده است یا خیر؟



به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  علیرضا سلیمی در جلسه  علنی امروز (یکشنبه ۱ دی ) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی اظهار داشت: رئیس جمهور مذاکرات پشت پرده ای با شینزوآبه داشته و باید محتوای مذاکرات منتشر شود تا بدانیم مذاکرات با شینزوآبه، آب است یا نان هم دارد. چطور می شودن که آبه به ترامپ گزارش دهد اما نمایندگان از مذاکرات مطلع نباشند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا در برجام به نحوی عمل شد که امروز اروپایی ها با مکانیزم ماشه ما را تهدید می کنند و مسئولان مربوطه واکنش انفعالی نشان می دهند.

وی با اشاره به وضعیت بغرنج مردم اهواز افزود: سال گذشته در خوزستان سیل را شاهد بودیم و امسال بارش باران مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است، سوال ما این است که از سال گذشته تاکنون دولت در خوزستان چه اقدامی انجام داده است؟

سلیمی گفت: کمک معیشتی دولت به تعداد زیادی از مردم پرداخت نشده و مجلس باید این موضوع را بررسی کند که آیا به ۶۰ میلیون نفر کمک های معیشتی ارائه شده است یا خیر؟

کد N2305509

وبگردی