آفتاب

پایان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین | ظرفیت تکمیل شد

پایان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در قزوین | ظرفیت تکمیل شد

ثبت‌نام «طرح اقدام ملی مسکن» در استان قزوین که از ساعت ۱۰ صبح ۳۰ آذر آغاز شد، قبل از ساعت ۱۳ در ۹ شهر اعلام‌شده تکمیل ظرفیت شد.

خبرگزاری ایسنا: ثبت‌نام «طرح اقدام ملی مسکن» در استان‌های قزوین، البرز، تهران و کرمان هم‌زمان با هم از ساعت ۱۰ روز شنبه (۳۰ آذرماه) آغاز شد و براساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی متقاضیان می‌توانند ظرف سه روز در سامانه اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.


ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای ۹ شهر استان قزوین ازجمله آبیک، اسفرورین، اقبالیه، الوند، بویین‌زهرا، خرمدشت، تاکستان و محمودآباد و قزوین در نظر گرفته ‌شده بود که ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه روز شنبه ۳۰ آذر ظرفیت تمام این شهرهای اعلام‌شده تکمیل و امکان ثبت‌نام از افراد دیگر سلب شد.


ابراهیم مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای مسکن استان که بیست‌ویکم آذر ماه برگزار شد، گفته بود که بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن، ساخت تعداد ۹۴۷۸ واحد مسکونی بر اساس طرح جامع مسکن به استان قزوین ابلاغ‌شده است که در مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای استان قزوین تعداد ۱۹۴۵ واحد در نظر گرفته‌شده است.
کد N2305008

وبگردی