آفتاب

داستان کالدرون و عالیشاه مانند برانکو و رامین | این رابطه درست شدنی نیست

داستان کالدرون و عالیشاه مانند برانکو و رامین | این رابطه درست شدنی نیست

به گزارش همشهری آنلاین، امید عالیشاه یکبار دیگر از لیست پرسپولیس خط خورد تا احتمالا یکی از گرینه های اصلی لیست مازاد سرخپوشان باشد.

کالدرون مدت‌ها است که نشان داده اعتقادی به شماره ۲ تیمش ندارد. برخی شنیده ها حاکی از این است که صحبت های عالیشاه درباره کالدرون در یک جمع دوستانه به گوش سرمربی پرسپولیس رسیده و باعث عصبانیت کالدرون شده است.


این موضوع در کنار درگیری این بازیکن با سیامک نعمتی باعث شده تا کالدرون تصمیم بگیرد دیگر از این بازیکن استفاده نکند.


نکته جالب توجه اینجاست که به نظر می رسد رابطه کالدرون و عالیشاه کاملا شبیه به رابطه برانکو  و رامین رضائیان است. رامین رضائیان ستاره آن روزهای پرسپولیس بعد از دلخوری سرمربی کروات سرخپوشان سعی کرد تا همه چیز را آرام جلوه دهد اما هرگز موفق به انجام آن کار نشد و در نهایت بعد از درگیری با علیپور از پرسپولیس کنار گذاشته شد و حتی بعد از بخشیده شدن علیپور برانکو باز هم حاضر نشد این بازیکن را ببخشد و در نهایت رامین رضائیان به عنوان یکی از بازیکنان محبوب هواداران از تیم کنار گذاشته شد.


نکته مهم اینجاست که برانکو در زمان حضور خود در پرسپولیس بازیکنان محبوبی مانند رامین و مسلمان را کنار گذاشت اما نتیجه‌گیری تیم باعث شده بود که کسی به او چیزی نگوید و حالا به نظر می رسد تا زمانی که تیم نتیجه می گیرد این اتفاق در خصوص کالدرون هم رخ  ‌دهد . حالا باید دید در پایان نیم فصل چه سرنوشتی در انتظار عالیشاه خواهد بود.
کد N2304379

وبگردی