آفتاب

خبری از باران نیست | آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت هفته آینده هم ادامه دارد

خبری از باران نیست | آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت هفته آینده هم ادامه دارد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به پایداری جو در بیشتر مناطق کشور تا هفته آینده، از افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خبر داد.

ایسنا: صادق ضیائیان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه در برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق خراسان رضوی، کرمان، پاره‌ای از مناطق یزد، شرق فارس، هرمزگان، مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و در غرب اصفهان و چهارمحال و بختیاری بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.


وی ادامه داد: طی فردا برای بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب  یزد، هرمزگان، شمال فارس و جنوب خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که از فردا تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود، تصریح کرد: از این رو به‌تدریج در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها رخ می‌دهد.


به گفته وی، خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان روز چهارشنبه مواج خواهد بود.


ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کد N2303602

وبگردی