آفتاب

معوقات مزدی کارگران نیروگاه خورشیدی لامرد پرداخت شد

معوقات مزدی کارگران نیروگاه خورشیدی لامرد پرداخت شد

ایلنا نوشت: معوقات مزدی کارگران نیروگاه خورشیدی متعلق به شرکت پترو فرآیند کرخه مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد پرداخت شد.

محمد جابری، رئیس اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد در استان فارس گفت: با پیگیری و نشست‌های مستمر اداره کار منطقه ویژه لامرد با پیمانکار (شرکت نورسان انرژی آریا) و کارفرما (شرکت پترو فرآیند کرخه)، حدود ۲ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال بابت مطالبات مزدی ۱۱ کارگر شاغل در بخش‌های مختلف نیروگاه خورشیدی (۱۰ مگاواتی) پرداخت شد.

وی تصریح کرد: این کارگران در بخش‌های انبار و تدارکات، ایمنی و خدمات، نقشه‌بردار و کمک نقشه‌بردار و واحد حراست مشغول بکار هستند که مطالبات مزدی آنان مربوط به حقوق و دستمزد ۶ ماه نخست امسال و عیدی، سنوات و اضافه‌کاری سالهای ۹۶ و ۹۷ بود که پس از  طرح دعوی کارگران و پیگیری هیات تشخیص اداره کار، تمامی مطالبات معوقه به حساب آنان واریز شد و در حال حاضر، مشکلی از نظر حقوق و دستمزد کارگران این شرکت گزارش نشده است.  

رئیس اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه لامرد از کارگران مستقر در منطقه ویژه خواست تا موارد مربوط به حقوق و معوقات خود را به هیات قانونی اداره کار منطقه ویژه اطلاع دهند تا پیگیریهای لازم انجام گیرد.
کد N2300842

وبگردی