آفتاب

سرخو: آزمون سختی پیش‌روی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است

سرخو: آزمون سختی پیش‌روی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است

یک فعال سیاسی گفت: در مجلس آینده از هر دو جریان حضور خواهند داشت و فکر می‌کنم که اصولگراها و اصلاح‌طلبان آزمون سختی را پیش‌رو دارند.

محسن سرخو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جناح‌ها، تشکل‌ها و احزاب در این فرصت باقی مانده تا زمان انتخابات مجلس، باید سعی و تلاش خود را در جهت جلب اعتماد عمومی و حضور پررنگ‌تر مردم پای صندوق‌های رای بکار گیرند؛ در چنین صورتی است که در انتخابات موفق می‌شوند.

وی ادامه داد: زمان بسیار کم است، اما در همین فرصت باقیمانده احزاب و گروه‌ها باید تلاش کنند تا فضای انتخاباتی را احیا کنند. در این زمان باید توجه کنند که به شدت از فعالیت‌های تخریبی جلوگیری شود. افرادی که سوابق مالی روشنی ندارند و مردم نسبت به سوابق اقتصادی آنان دید مناسبی ندارند و بارها در انتخابات شرکت کردند و مردم رای خود را به آنان ندادند نیز بهتر است وارد لیست‌ها و عرصه انتخابات نشوند؛ چون حضور آنان باعث ریزش حضور مردم پای صندوق‌های رای می شود.

این عضو حزب اسلامی کار گفت: افرادی که پاکدستی‌ها و طرف حق بودن‌شان جدا از هر جناحی به مردم اثبات شده است باید به صحنه بیایند و توسط خود مردم انتخاب شوند.

وی تاکید کرد: مجلس آینده باید از افراد پاکدست و مخالف با هرگونه رانت‌خواری تشکیل شود.  

سرخو بیان کرد: برداشت من این است که در مجلس آینده از هر دو جریان حضور خواهند داشت و فکر می کنم که اصولگراها و اصلاح‌طلبان آزمون سختی را پیش‌رو دارند. در این انتخابات اما با اختلاف درصد کمی آرا اصلاح‌طلبان نسبت به اصولگراها بیشتر خواهد بود و اکثریت را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: این طور نیست که نظیر برخی دوره‌ها کل لیست اصلاحات رای بیاورد. برخی از اصلاح‌طلبان که سابقه مردمی بودنشان وجود دارد و موضع سکوت را دنبال نکردند رای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند؛ همچنین می‌توان پیش‌بینی کرد برخی از اصولگرایانی که با گرفتن مواضع درست اقداماتی برای مردم انجام داده‌اند هم رای خوبی کسب کنند.
کد N2300726

وبگردی