آفتاب

خرید محصولات مانگو در ایران

خرید محصولات مانگو در ایران

برند منگو یکی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی بوده که عرضه کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه است.

کمپانی منگو در کشور اسپانیا و در شهر بارساونا قرار دارد و این کمپانی هم اکنون یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندهای روز دنیاست. کمپانی منگو انواع پوشاک را طراحی، تولید و عرضه می کند. در حال حاضر برند منگو بیشتر از 2300 شعبه در 108 کشور دنیا دارد و به خاطر مرغوب بودن اجناسش هر ساله سود زیادی از فروش پوشاک کسب می کند.  شما می توانید محصولات مانگو را از نمایندگی مانگو در تهران تهیه کنید.
برند منگو در سال 1984 راه اندازی شد و کار خود را به طور رسمی آغاز کرد. کمپانی منگو در ابتدا فقط لباس های زنانه را تولید و طراحی می کرد ولی در سال 2008 تصمیم گرفت که با تولید و طراحی پوشاک مردانه، کار خود را توسعه دهد. پوشاک مردانه منگو همانند پوشاک زنانه این برند از کیفیت مرغوبی برخوردار است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

تاریحچه برند منگو


کمپانی منگو اولین فروشگاهش را در شهر بارسلونا و در سال 1984 باز کرد و یک سال بعد توانست 5 فروشگاه دیگر در شهر بارسلونا افتتاح کند. بعد از آن کمپانی منگو فروشگاهی در شهر والنسیا راه اندازی کرد که با استقبال زیادی از طرف مردم روبرو شد و در نتیجه برند منگو در سال 1988، موفق به راه اندازی 13 شعبه در کشور اسپانیا شد. کمپانی منگو اولین وب سایتش را در سال 1995 ساخت و 5 سال بعد از این تارخ، اولین فروشگاه اینترنتی منگو راه اندازی شد.
همانطور که قبلاً اشاره شد، برند منگو در سال های آغازین خود لباس های زنانه تولید می کرد ولی بعد از گذشتن چند سال شروع به تولید پوشاک نوجوان، کودکان و مردانه کرد و با این کار مشتری های بیشتری به دست آورد. برند منگو یکی از لوکس ترین و شیک ترین کمپانی ها در زمینه تولید و طراحی پوشاک است و محصولات این کمپانی در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.
بیشترین فروشگاه ها و شعبه های برند منگو در کشور اسپانیا قرار دارد  و شعبه های بین المللی با بازگشایی شعبه منگو در والنسیا آغاز شد. بعد از آن هر ساله به تعداد شعب منگو اضافه شد و امروزه منگو بیش از 2000 فروشگاه در سراسر دنیا دارد. فروشگاه منگو در سال 2009، در حدود 480 ملیون یورو درآمد داشته است که این مقدار پس از کسر مالیات تخمین زده شده است. کمپانی منگو بعد از کسب این مقدار پول، یکی از بزرگترین برندهای پوشاک دنیا شد. با این که برند منگو یک کمپانی اسپانیایی است و بیشتر فروشگاه های آن در کشور اسپانیا قرار دارند، شهر استانبول تنها شهری است که بیشترین شعبه های منگو در آن واقع شده است.
کمپانی منگو برای تبلیغ پوشاک مردانه اش، از چهره جرارد پیکه، فوتبالیست مشهور اسپانیایی به عنوان مدل برای تبلیغاتش استفاده کرد. جرارد پیکه مدتی با کمپانی منگو در زمینه تبلیغ پوشاک مردانه همکاری کرد و انتخاب او به عنوان مدل نقش مهمی در فروش بیشتر محصولات منگو ایفا کرد.

محصولات منگو


محصولات کمپانی منگو شامل انواع شلوار جین مانگو، تی شرت، بلوزهای بافت، لباس های مجلسی، انواع زیور آلات زنانه، کیف و کفش زنانه مانگو بوده و از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. محصولات مردانه منگو که  تولید آن از سال 2008 شروع شد عبارتند از انواع ژاکت های پشمی مردانه، کت و شلوار و جلیقه، کیف، کمربند، کراوات، عینک آفتابی و محصولات چرمی. به طور کلی می توان گفت محصولات برند منگو به خاطر مرغوب بودن، مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارد و روز به روز به تعداد مشتریان این برند افزوده می شود.
کمپانی منگو هر ساله اجناس جدیدی طراحی و تولید می کند و محصولات این برند مطابق با آخرین مد روز دنیاست. منگو هر ساله با تغییر فصل اجناس جدید و مناسب با فصل تولید و عرضه می کند و به کلیه فروشگاه هایش اجناس جدید ارائه می دهد. حراج های بزرگ و فوق العاده فروشگاه های منگو در سراسر دنیا معروف است و هر سال با تعویض فصل، حراج فروشگاه منگو آغاز می شود.
اکنون در حدود 8600 نفر در کمپانی منگو به کار مشغولند و در حدود 1800 نفر از این تعداد، مسئولیت کار طراحی محصولات منگو را به عهده دارند. کمپانی منگو در طی سال های متمادی پیشرفت های قابل توجهی داشته است و می توان گفت این پیشرفت به خاطر منحصر به فرد بودن محصولات این برند و همچنین کیفیت و طراحی خاص آن است. برند منگو به خاطر کیفیت بی نظیر محصولاتش، رقیب بزرگی برای تولید کنندگان مطرح جهان است و با بسیاری از برندهای مشهور دنیا رقابت می کند. پیشرفت برند منگو در حدی است که از مرزهای کشور اسپانیا نیز فراتر رفته است.
برند منگو انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که طراحی اورجینال و کیفیت و اصالت پوشاک برای آنها مهم است. سبک کلیه محصولات و به ویژه پوشاک منگو مدرن و خلاقانه بوده و به همین دلیل زنان و مردان شیک پوش در سراسر دنیا، پوشاک و سایر محصولات منگو را خریداری می کنند. پوشاک منگو به خاطر مرغوبیت، کیفیت و همچنین طراحی منحصر به فردی که دارد، مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارد و افراد با وارد شدن به فروشگاه های منگو ترغیب به خرید می شوند. طراحی بی نظیر فروشگاه های منگو یکی از دلایل دیگر محبوب بودن این برند است. این فروشگاه ها در سراسر دنیا به گونه ایی طراحی شده اند که مشتری می تواند اجناس مورد نظر خود را به راحتی از بین سایر اجناس پیدا کند. امروزه برند منگو، بزرگترین مرکز طراحی اروپا را در دست دارد و همین امر میزان خلاقیت این برند را نشان می دهد.

در کنار لباس و کفش محصولات دیگری نیز است که خانم ها برای زیبایی بیشتر خود استفاده می کنند. یکی از این محصولات لوازم آرایشی است. یکی از معروف ترین برندهای لوازم آرایشی، لوازم آرایشی لورآل Loreal است که طرفداران بسیاری در بین خانم ها دارد.

کد N2300054

وبگردی