آفتاب

خرید لوازم یدکی خودرو چینی از آریا پارت

خرید لوازم یدکی خودرو چینی از آریا پارت

باید گفت که لوازم یدکی خودرو بیشتر از خود خودروی شما و نگهداری از آن اهمیت دارد.

اتومبیل از مجموع همین لوازم ساخته شده است. لوازم کوچک و بزرگی که در مکان‌های مختلف قرار گرفته‌اند. نمی‌توان گفت که هیچ‌کدام هم مهم نیستند. همه آن‌ها باید باشند. استارت، آینه بغل، بازویی فرمان، پیستون، جلو پنجره و غیره. یک کدام از این‌ها به هر دلیلی آسیب ببیند، هدایت خودرو را با اختلال روبرو خواهد کرد.

در مورد لوازم یدکی نگهداری و خرید چالش اساسی برای مالکان است؛ اما چالش اساسی‌تر در هنگام خرید است. به هرحال، خودرو دستگاه فرسایشی است و شما هرچقدر هم که از آن مراقبت کنید، بعضی لوازم آسیب می‌بینند و باید تعویض شوند. از این رو باید به دنبال خرید قطعه مورد نظر باشید؛ اما در خصوص خرید قطعه یدکی همیشه نگرانی هایی وجود دارد. اینکه از کجا قطعه باکیفیت با قیمت مناسب را تهیه کنیم؟ از همه مهم‌تر اینکه قطعه مورد نظر اورجینال دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. این نگرانی برای خودروهای لوکس و شاسی بلند خارجی بیشتر از بقیه است، هرچند که این روزها دیگر نباید به آن فکر کرد.

آریا پارت عرضه کننده انواع لوازم یدکی خودروهای خارجی چینی و کره‌ای است. در واقع این شرکت تمامی قطعات مورد نیاز این خودروها را به صورت مستقیم از کره و چین وارد کرده و در کشور عرضه می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرد؛ اما حدود دو سال است که فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است تا محصولات خود را به صورت مستقیم و سریع‌تر به دست مشتریان برسد.

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، همان‌طور که در بالا هم نوشتیم، اورجینال بودن و داشتن کیفیت بالای لوازم جانبی خودروهای خارجی است. مدیران آریا پارت اورجینال بودن تمامی محصولات خود را تضمین می‌کنند. در واقع برچسب‌های مخصوصی که روی محصولات قرار می‌گیرد، خود نشان دهنده اصل بودن آن‌ها است. همچنین این لوازم با ضمانت پس از فروش عرضه می‌کند. در صورت وجود مشکل یا هرگونه مسئله‌ای، کالا بدون هیچ مسئله تعویض می‌شود.

تضمین پایین‌تر قیمت دیگر مزیتی است که در آریا پارت وجود دارد. از آنجا که تمامی محصولات به صورت مستقیم وارد می‌شود، از این رو هیچ واسطه‌ای وجود نداشته و برای همین قیمت‌ها اصلی خواهد بود.

در واقع با خرید از آریا پارت شما لوازم یدکی خواهید خرید که:

• اورجینال اصل خودروها بوده؛

• به دلیل ورود مستقیم، پایین‌ترین قیمت را دارد؛

• به دلیل اورجینال بودن، دارای کیفیت اصل و بالایی است.


در آریا پارت شما می‌توانید لوازم یدکی خودروهای زیر را به راحتی پیدا کنید:

• لیفان

• چانگان

• برلیانس

• آریو

• جیلی

• اچ سی کراس

سه لوازم پرفروش و مهم در آریا پارت

چراغ جلو اچ سی کراس

خودروی اچ سی کراس با نام دیگر دانگ فانگ هم عرضه می‌شود. یک نمونه خودروی شبیه به شاسی بلند چینی که در ایران با همکاری دو شرکت دانگ فانگ موتورز چین و ایران خودرو مونتاژ و در کشور فروخته می‌شود. یکی از مزیت‌های این خودرو در ظاهر به ویژه چراغ جلو است. چراغ جلو شبیه به خودروهای شاسی بلند اروپایی و عقابی که ظاهر بسیار شیکی به آن داده است. تقسیم بندی داخلی بسیار شیک به همراه نواربندی و لامپ مخصوص برای روشنایی از تکنولوژی‌های به روزی است که در ساخت آن استفاده شده است.

چراغ جلو اچ سی کراس راست و چپ از محصولات اورجینالی است که توسط شرکت آریا پارت عرضه می‌شود. در صورتی که به هر دلیلی چراغ جلو این مدل خودروی شما آسیب دید و نیاز به تعویض داشت، فقط کافی است که با شرکت برای خرید تماس بگیرید.

چراغ جلو برلیانس 330

برلیانس 330 از خودورهای پرفروش و باکیفیت چینی است. این مدل خودرو به دلیل داشتن ظاهر بسیار شیک و شبیه به نمونه‌های بنز، توانسته جایگاه خوبی در ایران به دست بیاورد. یکی از قطعاتی که باعث زیبایی این خودرو شده است، چراغ جلو برلیانس h330  است؛ البته چپ یا راست باشد، فرقی ندارد. چراغی که به نوعی مردمک آن کوچک بوده و شبیه به چشم آهو است. تقسیم بندی که در داخل آن به کار رفته است، باعث شده تا به نوعی همه چیز در سرجای خود باشد. این چراغ جلو هم از دیگر محصولات اورجینال است که در آریا پارت عرضه می‌شود.

لوازم یدکی هایما

هایما اس 7 از نمونه خودروهای شاسی بلند است که توانست در زمان عرضه، فروش بسیار بالایی را به دست بیاورد. مدل 2016 آن از جدیدترین مدل‌هایی که بود که محبوبیت بسیار بالایی در دنیا دارد. این خودرو از سال 1394 و با همکاری ایران خودرو خراسان در کشور مونتاژ و عرضه شد. خرید لوازم یدکی هایما اورجینال از مهم‌ترین لوازمی است که مالکان این مدل به دنبالش هستند. لوازم مورد نیاز در آریا پارت عرضه می‌شود. این لوازم شامل:

• جلو پنجره هایما اس 7

• سپر جلو هایما اس 7

• جلو پنجره هایما اس 5

• سپر جلو هایما اس 5

تمامی قطعات یدکی هایما اورجینال بوده و به شرط اصل بودن و همچنین کیفیت بالا فروخته می‌شود.

برای خرید چه کار کنیم؟

خرید لوازم یدکی خودرو خیلی راحت است. در واقع فقط کافی است که نوع خودرو و مدل آن را بدانید و سپس بر اساس آن، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که مدل‌های دو لوازم برای دو نوع خودرو متفاوت است؛ برای مثال، چراغ جلو هایما اس 7 با هایما اس 5 با هم تفاوت دارند. شاید در ظاهر شباهت‌هایی داشته باشند؛ اما به دلیل ساختار منحصر به فرد، نمی‌توان از هرکدام در جای یکدیگر استفاده کرد. برای همین در خرید حتماً به نوع مدل کاملاً دقت کنید.

در صورتی که نیاز به خرید هر نوع مدل لوازم یدکی خودروهای چینی و کره‌ای داشتید، فقط کافی است که با آریا پارت تماس بگیرید. کارشناس فروش بر اساس نیاز و مدل خودرو، بهترین نمونه را معرفی می‌کنند. همچنین در صورتی به دنبال اطلاعاتی در خصوص لوازم یدکی هستید، به صورت کامل شما را راهنمایی می‌کنند. هدف این است که شما به هیچ وجه دست خالی از سایت بیرون نروید. در واقع با خرید محصول اورجینال بیرون بروید.
کد N2299973

وبگردی