آفتاب
حناچی خبر داد

افتتاح چند ایستگاه مترو، زیرگذر استاد معین، گیشا و مجتمع رازی تا پایان سال

افتتاح چند ایستگاه مترو، زیرگذر استاد معین، گیشا و مجتمع رازی تا پایان سال

شهردار تهران اعلام کرد که تا پایان سال جاری علاوه بر افتتاح هر ماه یک ایستگاه مترو، پروژه زیرگذر استاد معین، زیرگذر گیشا و مجموعه فرهنگی رازی نیز افتتاح خواهد شد.



به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در مراسم بهره برداری از فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار با بیان اینکه امروز شاهد بهرهبرداری فاز نخست یک بزرگراه که به نام شهید گرانقدر کاظم نجفی رستگار نامگذاری شده هستیم، گفت: شهید نجفی رستگار بعد از پیروزی انقلاب همراه با شهید چمران فعالیت می‌کرده و یکی از بنیانگذاران تیپ سیدالشهدا که امروز یک لشگر است، بود و در عملیات بدر به همراه شهید باکری و ... به شهادت رسید و سال‌ها بعد به جمع شهدای داخل کشور پیوست.

وی با بیان اینکه با افتتاح بزرگراه شهید کاظم نجفی رستگار در ضلع جنوب شرق تهران شاهد یک اتصال دلتایی هستیم که ترافیک را از تهران عبور می‌دهد و موجب ایجاد آرامش در مناطق پر تراکم تهران می‌شود، تصریح کرد: جا دارد که از قرارگاه خاتم الانبیاء که در شرایط سخت پا به پای ما همراهی می‌کند نیز تشکر کنیم.

حناچی با بیان اینکه امید است در پایان امسال علاوه بر افتتاح هر ماه یک ایستگاه مترو و تجهیز و مناسب سازی مترو، شاهد افتتاح پروژه زیرگذر استاد معین، گیشا و مجموعه فرهنگی رازی باشیم، گفت: در ابتدای این دوره مدیریت شهری پروژه‌ها ارزیابی شد و آنها را اولویت‌بندی کردیم و می‌بینید که در این مدت تعداد زیادی از پروژه‌ها نیز افتتاح شد و این پروژه‌هایی که عنوان کردم، پروژه‌های باقیمانده درشت مقیاس هستند و به نظر می‌رسد زمان آن رسیده که حوزه عمرانی با نگاه جدید فعالیت کند و شاهد تغییر رویکرد در پروژه‌های عمرانی باشیم.
کد N2295701

وبگردی