آفتاب

استفاده از سی‌ان‌جی در استان مرکزی ۱۷ درصد افزایش یافت

استفاده از سی‌ان‌جی در استان مرکزی ۱۷ درصد افزایش یافت

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی گفت: پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، درخواست استفاده از سی‌ان‌جی در استان مرکزی ۱۷ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده و متقابلا مصرف بنزین کاهش داشته است.

ایسنا: سعید جمشیدی در با بیان این مطلب افزود: پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، درخواست استفاده از CNG در کشور ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.  


وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۲ باب جایگاه CNG و ۹۰ باب جایگاه سوخت مایع در سطح استان مرکزی فعالیت دارند که با توجه به افزایش استفاده از جایگاه‌های CNG در صورت تقاضا، با نظارت شرکت و در صورت وجود توجیه اقتصادی و جانمایی مناسب، امکان ایجاد جایگاه جدید نیز وجود دارد.


سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر خوشبختانه مشکلی در استان مرکزی در خصوص سوخت‌گیری در جایگاه‌ها وجود ندارد، همچنین در مدت زمان افزایش قیمت بنزین نیز شاهد هیچگونه ترافیکی در سطح استان نبوده‌ایم.


جمشیدی با بیان این‌که در سطح استان مرکزی  تمام بنزین مورد استفاده از نوع یورو ۴ است، گفت: در هشت ماهه سال جاری ۴۴۲ میلیون لیتر بنزین در سطح استان مرکزی توزیع شده که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۴۰۲ میلیون لیتر بوده است. بر این اساس افزایش ۱۰ درصدی در سال جاری نسبت به سال قبل مشاهده می‌شود که البته این افزایش نیز منطقی بود.
کد N2293699

وبگردی