آفتاب

معبودی: زنده روح با پنالتی آقای گل می‌شود

معبودی: زنده روح با پنالتی آقای گل می‌شود

مدافع تیم ماشین سازی تبریز گفت:تمام تیم‌های لیگ بازیکنانی خوبی دارند که توانایی حضور در اردوی تیم ملی را دارند؛ بعد از کی روش که 8 سال در تیم ملی بودند، ویلموتس هم یک یا دو تغییر در ترکیب داشته است.



عزیز معبودی بازیکن تیم ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص برتری مقابل سایپا تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: در پایان ما به سه امتیاز رسیدیم اما در نیمه اول این بازی خیلی بد بازی کردیم. با گذشت چند هفته‌ای که داشتیم شاید به دلیل شرایط بدنی نتوانستیم آنطور که باید بازی کنیم اما در نیمه دوم مثل همیشه بودیم و فشار خوبی هم روی دروازه حریف آوردیم که در نهایت پنالتی گرفتیم و بعد از گلزنی زنده روح عقب بنشینیم تا سه امتیاز را نگه داریم.

معبودی در واکنش به این که زنده روح تخصص زیادی در ضربات پنالتی دارد گفت: فکر کنم در ایران کسی مانند احمد پنالتی نزند(باخنده.) خیلی خوب پنالتی میزند و برعکس بقیه که دیده‌ایم نرم و بادقت پنالتی می‌زند. از 6 پنالتی او 5 پنالتی را خلاف جهت زده و دروازه بان‌ها را همیشه فریب می‌دهد. اینطور هم نیست که تمرینات زیادی برای پنالتی داشته باشد اما خیلی با خونسردی گلزنی کرده است. امیدواریم بچه‌ها پنالتی بیشتری بگیرند تا به این شکل احمد آقای گل شود(باخنده.)

مدافع ماشین سازی درباره اینکه رسول خطیبی بازیکنان ماشین سازی را شایسته دعوت به اردوی تیم ملی می‌داند گفت: صد در صد همینطور است. نه اینکه فقط تیم ما، بقیه تیم‌ها هم بازیکنانی خوبی دارند که توانایی حضور در اردوی تیم ملی را دارند. بعد از آقای کی روش که 8 سال در تیم ملی بودند، ویلموتس هم یک یا دو تغییر در ترکیب داشته و تغییرات عمده‌ای را ندیده‌ایم.

او ادامه داد: ما بازیکنان خیلی خوبی در لیگ داریم که دیده نمی‌شوند. تیم ما هم از این ماجرا مستثنی نیست و زنده روح خیلی خوب کار می‌کند. به غیر از احمد، حامد لک در چند بازی اخیر ما را نجات داده است؛ چه در دقیقه 90 و چه در دقایق ابتدایی بازی. فصل قبل اینطور نبود و در حال حاضر حامد حرفه‌ای زندگی می‌کند. من فکر نمی‌کنم او ساعت 11 شب تبریز را از روی که به اینجا آمده دیده باشد. به صورت اختصاصی هم تمرینات فشرده‌ای دارد و این نشان می‌دهد که بسیار حرفه‌ای است. به نظرم اگر چند سال پیش هم اینطور بود یکی از بهترین دروازه‌بانان تیم ملی می‌شد؛ مانند چند سال پیش که همیشه می‌گفتند یک عابدزاده دیگر آمده است. او شاید قدر خودش را ندانست اما حالا به چیزی که مردم می‌گفتند نزدیک شده است. مسیح زاهدی هم یکی از بازیکنان خوبی است که می‌تواند در اردوی تیم ملی محک بخورد.

معبودی درخصوص بازی هفته سیزدهم برابر پارس جنوبی جم گفت: ما به این معتقد نیستیم که شرایط تیم حریف را بخواهیم در نظر بگیریم. به نظرم آنها در حال حاضر انگیزه بیشتری هم دارند تا به برتری برسند و شرایطشان را فراموش کنند. در حال حاضر تمام تیم‌ها یک مشکلی دارند و دلیل نمی‌شود که در بازی بسیار تاثیرگذار است. در این مسابقه هم مانند تمام بازی‌ها به دنبال سه امتیاز هستیم و امیدواریم که برنده شویم.

بازیکن سابق ملوان بندرانزلی در پایان در واکنش به اظهارات حمید درخشان درخصوص مرحوم سیروس قایقران گفت: به نظرم درست نباشد که ما بخواهیم پشت یکی از بهترین‌های فوتبال ایران اینطور صحبت کنیم. این اظهارنظر البته هیچ چیزی از مرحوم قایقران کم نکرد. صحبت‌های درخشان جایگاه مرحوم قایقران را بالا برد. درست نبود که 20 سال بعد از اینکه پشت سر کسی که دستش از این دنیا کوتاه است چنین صحبتی مطرح شود. همه حتی من و آقای درخشان هم اشتباه داریم اما دلیل نمی‌شود که بخواهیم آن را بازگو کنیم. آقای درخشان بازیکن و مربی بزرگی بوده‌اند و در سطح ایشان نبود که صحبت کنند.
کد N2291899

وبگردی