آفتاب

منصوریان دیگر حق امتیاز دادن ندارد؛ روز سخت مقابل پرسپولیس

منصوریان دیگر حق امتیاز دادن ندارد؛ روز سخت مقابل پرسپولیس

با تساوی این هفته ذوب آهن کادرفنی این تیم محکوم به پیروزی در 3 بازی بعدی است.



به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در دیدار با نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت داد و موفق نشد 3 امتیاز این مسابقه را مال خود کند.

ذوبی‌ها که در فصل جدید تا کنون شرایط خوبی در جدول نداشتند و نتایج قابل قبولی نگرفته‌اند، پس از شکست هفته دهم مقابل ماشین‌سازی تبریز اوضاع پیچیده‌ای پیدا کردند و نشست طولانی مدت هیات مدیره با حضور علیرضا منصوریان و خروجی آن باعث شد 5 دیدار پایانی این تیم تا نیم فصل حساسیت بالایی داشته باشد.

در این نشست برخلاف انتظارها که گفته می‌شد خروجی آن قطع همکاری با منصوریان و صحبت با گزینه‌های دیگر است، با ابقای مشروط کادرفنی همراه بود و سرمربی این تیم تعهد کسب حداقل 12 امتیاز از 15 امتیاز باقی مانده را داد و قرار بر این شد اگر چنین نتایجی کسب نشود در نیم فصل قطع همکاری صورت بگیرد.

ذوبی‌ها هفته گذشته موفق شدند فولاد خوزستان را شکست داده و 3 امتیاز مهم بگیرند تا از اولین گردنه دشوار به سلامت عبور کنند ولی 2 امتیازی که مقابل نفت مسجد سلیمان دادند کار را خراب کرد.

حالا ذوب‌آهن از 2 بازی 4 امتیاز گرفته و 8 امتیاز تا تعهد کادرفنی به هیات مدیره تا نیم فصل باقی مانده و برای کسب این 8 امتیاز 3 دیدار فرصت دارند. این بدان معنی است که ذوبی‌ها باید هر 3 بازی بعدی را ببرند و اگر حتی یک مساوی هم بدهند کارشان خراب می‌شود چرا که در آن صورت بیش از 7 امتیاز کسب نخواهند کرد.

ذوب آهن هفته آینده با پرسپولیس بازی دارد و پس از آن به مصاف نساجی و گل‌گهر خواهد رفت.
کد N2291870

وبگردی