آفتاب

کشف ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سراوان

کشف ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سراوان

ایلنا نوشت: جانشین فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲۵ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی محمدی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، روز گذشته مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران پس از شناسایی قاچاقچیان، اقدام به مسدود کردن و زیر نظر گرفتن معابر نفوذی کردند که پس از رویت قاچاقچیان و با استفاده از تاکتیک‌های مؤثر عملیاتی، ضمن غافلگیرکردن قاچاقچیان، باعث شدند تا سوداگران مرگ در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طی این عملیات مرزداران ولایت مدار هنگ مرزی سراوان موفق شدند، ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

سرهنگ  محمدی ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی و اقدامات خوب مرزداران هنگ مرزی سراوان، خاطرنشان کرد: مرزداران استان با پایش شبانه‌روزی مرزها و رصد اخبار و اطلاعات، عرصه را بر قاچاقچیان موادمخدر تنگ کرده و اجازه انجام اقدامات خلاف قانون و ایجاد ناامنی در مناطق مرزی را به سودجویان و سوداگران مرگ نخواهند داد.
کد N2291745

وبگردی