آفتاب

دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی ایران از دعوت تمامی اتحادیه ها و فعالان صنایع و اصناف مختلف خبر داد

دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی ایران از دعوت تمامی اتحادیه ها و فعالان صنایع و اصناف مختلف خبر داد

مهندس علیرضا بهرامی از تمامی اتحادیه ها و فعالان صنایع و اصناف دعوت کردند تا با هم افزایی یکدیگر و ایجاد نمایشگاه های مجازی بتوانند در کاهش ترافیک های شهری و آلودگی هوا کمک کنند.

هوای تهران و برخی کلان شهرهای دیگر ایران برای چندمین روز پیاپی در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد. وضعیتی که حتی اگر آمار مرتبط با آن توسط شرکت کنترل کیفیت هوا ارائه نشود، بحرانی بودن آن توسط هر عابری قابل تشخیص است. تصاویری که کوهنورداران از توچال و دیگر قلل تهران در این روزها منتشر کرده‌اند، نشان دهنده عمق فاجعه است. یک لایه خاکستری دود که تمام شهر را در بر گرفته است. هرچند این ماجرا در تهران در یکی از بحرانی‌ترین و حادترین وضعیت‌ های خود قرار دارد اما در کلان‌شهرهای دیگر هم حاکم است.

تمهیداتی مانند تعطیلی مدارس در روزهای گذشته و آینده هم که در این ایام در نظر گرفته می‌شود، کارآیی چندانی نداشته و نخواهد داشت و نمی تواند وضعیت آشفته هوای تهران را بهبود بخشد تا تنها امید همه به بارندگی روزهای آینده باشد.

مهندس علیرضا بهرامی دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی ایران با توجه به تشدید آلودگی هوا و پیرو دستور وزیر کشور مبنی بر تعطیلی نمایشگاه های بین المللی تهران به علت ایجاد ترافیک سنگین در زمان برگزرای آن ها در کلان شهر تهران، از تمامی اتحادیه ها و فعالان صنایع و اصناف دعوت کردند تا با هم افزایی یکدیگر و ایجاد نمایشگاه های مجازی بتوانند تا علاوه بر تاثیر گذاری در کاهش ترافیک های شهری و آلودگی هوا که یک مسئولیت اجتماعی تلقی می شود، از مزایای آن که کاهش هزینه های جاری نمایشگاه و هدر رفت کاغذ و انرژی و ایجاد ارتباط دائمی و پایدار بین شرکت ها و بازدیدکنندگان می باشد بهره مند شوند.


کد N2291277

وبگردی