آفتاب

۷ ویژگی که فقط قطارها دارند؟

۷ ویژگی که فقط قطارها دارند؟

یکی از وسایل نقلیه ای که مشتاقان بسیار زیادی را همه روزه به خود می بیند، قطار است. این وسیله نقلیه تمامی ویژگی های یک وسیله نقلیه سریع، ایمن و با امکانات را با خود به یدک می کشد. اگر مایلید تا با این ویژگیها و مزایا بیشتر آشنا شوید یا ما همراه باشید.

امنیت

امنیت بارزترین خصوصیت سفر با قطار محسوب می شود. این خصوصیت بارز قطار باعث شده تا مشتاقان این وسیله نقلیه بیشتر از بیش شود. مقوله امنیت را زمانی بیشتر لمس می کنید که تلفات جاده ای و هوایی را بیشتر حس کرده باشید. سالانه مسافران بسیار زیادی در سیستم های حمل و نقل جاده ای و هوایی جان خود را از دست می دهند. در روزهای شلوغ سال این امر بیشتر نمایان می شود. با تهیه بلیط قطار و سفر با این وسیله نقلیه می توانید سفرهای خود را با سلامت به پایان برسانید. لازم به ذکر است قطار ایمن ترین وسیله نقلیه در جهان است.


امکانات و هزینه دو مقوله جدا ناشدنی

قیمت بلیط قطار به گونه ای است که هر انسان در هر درجه مالی که باشد، توانایی خرید بلیط قطار را دارد. هر قطار با توجه به نوع امکاناتی که ارائه می دهد، درجه بندی می شوند. امکانات قطارهای مختلف به سه درجه تقسیم می شوند. درجه یک، درجه دو و درجه سه درجه بندی های قطار محسوب می شود. امکانات قطارها با قیمت بلیط آن رابطه مستقیم دارند. هر چه امکانات یک قطار محدودتر باشد، قیمت بلیط آن کمتر خواهد بود. در سفر با قطار با توجه به هزینه ای که برای سفر در نظر گرفته اید، بلیط تهیه کنید و به سفر بپردازید.

ثبات در قیمت

شرکت های حمل و نقل ریلی طبق استانداردهای موجود شرکت های ریلی قیمت بلیط خود را ارائه می دهند. این قیمت گذاری در سال فقط یک بار انجام می شود. همین امر باعث می شود تا قیمت بلیط قطار در طول سال ثابت باشد. کسانی که برای تمامی مراحل سفر خود برنامه ریزی می کنند، ثبات قیمت بلیط قطار یک مزیت برای آنهاست. در سایر وسایل نقلیه این ثبات قیمت بلیط را شاهد نخواهیم بود. سفری ارزان و مقرون به صرفه را با تهیه بلیط قطار تجربه نمایید.


میزان بار بیشتر

در سفر با اتوبوس و هواپیما برای بیشتر افراد پیش آمده که بارهای اضافی دردسرهای بسیار زیادی را برایشان رقم زده است. در سفر با قطار دیگر از این معضلات خبری نیست و می توانید میزان بار دلخواه را به راحتی جا به جا نمایید.

حمل خودرو

یکی دیگر از ویژگی های سفر با قطار حمل خودرو است. در هنگام رزرو بلیط قطار برای خودرو خود بلیط تهیه کنید و به راحتی آن را در مقصد مورد استفاده قرار دهید.

دربست کردن کوپه

دربست کردن کوپه نیز از ویژگی هایی است که می توان در سفر با قطار فقط از آن استفاده کرد. کسانی که به صورت خانوادگی و دست جمعی سفر می نمایند دربست کردن کوپه یکی از بهترین گزینه های پیش روی آنهاست. دربست کردن کوپه هزینه ها را نیز بسیار پایین می آورد.

سازش با محیط زیست

یکی از خصوصیات بارز قطار اسیب کم آن به محیط زیست است. با استفاده از قطار به عنوان وسیله نقلیه می توان هدیه ارزنده ای را به آیندگان تقدیم نمود. اگر مایلید تا با مزایای بیشتر قطار آشنا شوید به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط قطار در کشور عزیز ایران محسوب می شود.


کد N2291219

وبگردی