آفتاب

فروش سرور و تجهیزات شبکه

فروش سرور و تجهیزات شبکه

سرعت پیشرفت تكنولوژی از سال های نه چندان دور تاكنون به حدی بالا بوده است كه‌‌ می‌توان گفت که جهان امروز به جهان به تصویر كشیده شده در افسانه‌های علمی و تخیلی آن زمان شباهت دارد.

سرعت پیشرفت تكنولوژی از سال های نه چندان دور تاكنون به حدی بالا بوده است كه‌‌ می‌توان گفت که جهان امروز به جهان به تصویر كشیده شده در افسانه‌های علمی و تخیلی آن زمان شباهت دارد.

یکی از عرصه های تکنولوژی که در دو دهه گذشته پیشتاز نوآوری و پیشرفت بوده است، صنعت IT و به تبع آن سخت افزارهای مرتبط مانند انواع سرورها ،تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات و مسیریاب ها است که زندگی بشر را به تدریج به خود وابسته کرده به نحوی که امروزه شاید حتی فکر کردن به حذف این دستگاه‌ها از زندگی روزمره و یا فعالیت های اقتصادی و حرفه‌ای برای بیشتر مردم ناممکن و نشدنی باشد.
هماهنگ با پیشرفت تکنولوژی، کسب و کارهای موفق و صاحب نام در حوزه خدمات هم امروزه رویکرد تخصصی پیدا کرده‌اند تا بتوانند با تمرکز کامل بر نیاز مشتریان و انجام تحقیقات و ابداع نوآوری در رویه ها، بهترین خدمات را در حوزه فعالیت خود ارائه دهند.



رشد و گسترش سریع صنایع و نیاز مبرم به بروز رسانی زیرساختهای شبکه باعث برجسته شدن نقش تکنولوژی های مجازی سازی در دنیای امروز شده است . استفاده از منابع سخت افزاری اشتراکی و جلوگیری از بالا رفتن هزینه های تعمیر و نگهداری و متمرکزسازی سخت افزاری و مدیریت بهینه ی منابع از چشمگیرترین ویژگیهای این تکنولوژی میباشد.
مهمترین و حساسترین دغدغه ذهنی کلیه مدیران در هر سطحی از یک سازمان ذخیره سازی و حفظ و پالایش و تهیه ی نسخه های پشتیبان از اطلاعات حساس آن سازمان میباشد .  مولفه های حیاتی در این زمینه سرعت و امنیت و نحوه ی بازیابی اطلاعات در مواقع اضطراری مانند حمله های سایبری یا اتفاقات طبیعی نظیر سیل یا زلزله میباشد . روشهای مختلف ذخیره سازی اطلاعات نسبت به حجم اطلاعات و سرعت ذخیره سازی مورد نیاز و حساسیت آن اطلاعات متفاوت و قابل برنامه ریزی میباشد.



آرشیو اطلاعات یا تهیه نسخه پشتیبان از دیگر نیازهای  مهم هر سازمان در هر سطحی میباشد. بی شک از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده زیان های جبران ناپذیری برای سازمانها خواهد داشت . اهمیت آرشیو کردن اطلاعات باعث گردیده تا سازمانها هر ساله مبالغ زیادی را برای این امر مهم هزینه نمایند . روشهای متعدد ذخیره سازی اطلاعات بسته به حجم و حساسیت و سرعت دستیابی به آن درمواقع از دست رفتن اطلاعات متفاوت میباشد .  
این شرکت در تلاش است تا  با ارائه محصولات و خدمات ذیل نقش بسزایی در رشد و تعالی زیرساختهای کشور ایفا کند.

فروش سرور HP

فروش تجهیزات بک آپ و آرشیو اطلاعات شامل  Tape Drive ها و متعلقات
فروش قطعات جانبی

پشتیبانی شبکه
مجازی سازی

فروش تجهیزات شبکه سیسکو
فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات پسیو شبکه لگراند

کارشناسان فروش شرکت آماده ی ارائه مشاوره به مشتریان جهت خرید سرور های HP
وبسایت :  http://panapardaz.com

نشانی : خیابان خرمشهر – خیابان صابونچی (مهناز سابق)- پلاک 69 – واحد 3    تلفن : 57992 - 021
کد N2289641

وبگردی