آفتاب

بیرانوند:‌ برانکو شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد

بیرانوند:‌ برانکو شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در واکنش به احتمال انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: با وجود اینکه کار هدایت تیم ملی در حال حاضر بسیار سخت است اما برانکو شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد.

ایرنا: «علیرضا بیرانوند» پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر حریف و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: برانکو مربی بزرگی است و از فوتبال ایران شناخت خوبی دارد.


وی افزود: در صورتی که برانکو این مسئولیت را قبول کند، وظیفه سنگینی را پذیرفته است.


وی دیدار پرسپولیس برای صنعت نفت را نیز دیداری خوب توصیف کرد و افزود:‌ علاوه بر اینکه یک گل به ثمر رساندیم دو تا سه موقعیت خوب دیگر هم داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری نیز برسیم که با بازی خوب حریف این امکان از ما گرفته شد.


وی ادامه داد:‌ اما آن چیزی که مرا ناراحت کرد نیامدن هواداران به ورزشگاه بود.


دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با گلایه از هواداران عنوان کرد:‌ هنگامی که برای گرم  کردن به زمین آمدم ندیدن هواداران بر روی سکوها آن‌قدر ناراحت کننده بود که به «افشین پیروانی» سرپرست تیم گفتم  «مگر سازمان لیگ برای برگزاری  این دیدار اطلاع رسانی نکرده است.»


وی افزود: پرسپولیس سه بار در  لیگ برتر قهرمان شده این درحالی است که جام‌های دیگری را نیز به هواداران تقدیم کردیم اما با این وضعیت واقعا دلم گرفت.


سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: انتظار داریم هواداران برای تماشای دیدار تیم قهرمان در ورزشگاه حاضر باشند و از خانه بازی‌های تیم را مشاهده نکنند.


وی با بیان اینکه نیامدن هواداران من را نگران آینده پرسپولیس کرد، اضافه کرد:‌ بازیکنان به ویژه بازیکنان جوان‌تر چشمشان به سکوهاست و معتقدند سکوها یکی از عوامل موفقیت تیم هستند از این رو تمام امیدمان به هواداران است و امیدواریم در دیدارهای بعدی ورزشگاه را همانند گذشته مملو از تماشاگر ببینیم.


بیرانوند با اشاره به سردی هوا با  شوخی عنوان کرد: وقتی دیدم هواداران نیامدند، گفتم بروم برایشان لباس بخرم تا با پوشیدن آن گرمشان شود و به ورزشگاه بیایند.


به گفته وی، پرسپولیس بدخواهان زیادی دارد که نمی‌خواهند قهرمانی‌های این تیم تکرار شود و هواداران باید با حضور در ورزشگاه مانع از رسیدن آنان به هدفشان شوند.


شنبه به هنگ کنگ می روم


بیرانوند درباره شرکت در مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا در سال گذشته نیز گفت: شنبه پس از دیدار با تیم نساجی مازندران راهی هنگ کنگ می‌شوم تا در مراسم انتخاب بهترن های آسیا شرکت کنم.


وی با گلایه از رسانه‌ها عنوان کرد: برای اولین بار در تاریخ آسیا نام یک دروازه‌بان در جمع بهترین‌های قاره کهن قرار می‌گیرد اما متاسفانه رسانه‌ها به این نکته توجه نکرده و درباره آن بحث و گفت‌وگو نکردند.


دروازه بان تیم پرسپولیس ادامه داد:‌ من به عنوان نماینده مردم ایران و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای در این مراسم شرکت خواهم کرد.


دروازه‌بان تیم ملی تاکید کرد: به طور حتم برگزیده شدن به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا کار دشواری است و با دو نماینده دیگر رقابت سختی دارم.


وی اضافه کرد:‌ پیش از هر نکته‌ای باید عنوان کنم همین که برای این عنوان نامزد شدم کار بزرگی است و از نظر من با این انتخاب، من در حال حاضر بهترین دروازه‌بان سال آسیا هستم اما تاکید می‌کنم هر اتفاقی که بیفتد به آن احترام می گذارم.


ویلموتس ارتباط خوبی بازیکنان تیم ملی دارد


دروازه‌بان اول تیم ملی درباره اتفاقات اخیر در تیم ملی و جدایی «مارک ویلموتس» ‌از این تیم نیز عنوان کرد: ویلموتس تنها مربی نیست که در ابتدای راه با تیم ملی نتایج بدی می‌گیرد. «کارلوس کی روش» سرمربی سابق تیم ملی نیز این‌گونه بود. باخت به تیم لبنان از یادتان رفته است.


وی ادامه داد:‌ «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال پس از جدایی کی‌روش برای آوردن یک مربی  بزرگ برای تیم ملی تلاش کرد و ویلموتس را آورد. او  مربی بزرگی است و اتفاقا با بازیکنان تیم ارتباط بسیار خوبی دارد و اولین مربی است که در هر اردوی این تیم از ۲ تا ۳ بازیکن جدید رونمایی می‌کند و این نشان می‌دهد که او به لیگ داخلی توجه زیادی دارد.
کد N2289409

وبگردی