آفتاب

آموزشگاه زبان تهران

آموزشگاه زبان تهران

یکی از بزرگترین دغدغه های مردم ایران در چند سال اخیر یادگیری زبان بوده است. به علت مشغله زیاد متاسفانه بسیاری از ایرانیان امکان شرکت در کلاس های عمومی زبان را ندارند.

یکی از بزرگترین دغدغه های مردم ایران در چند سال اخیر یادگیری زبان بوده است. به علت مشغله زیاد متاسفانه بسیاری از ایرانیان امکان شرکت در کلاس های عمومی زبان را ندارند. آموزشگاه زبان تهران برای صرفه جوبی در زمان زبان آموزان، دوره های تدریس خصوصی زبان های زنده دنیا را با استفاده از بهترین استادان تهران برگزار می کند. این کلاس ها شامل کلاس خصوصی زبان انگلیسی، کلاس خصوصی زبان آلمانی؛ کلاس خصوصی زبان ترکی، کلاس خصوصی زبان فرانسه، کلاس خصوصی زبان عربی در تهران و دیگر زبان های زنده دنیا می باشد. در مقاله زیر می توانید ترفندهایی مفید برای یادگیری زبان را بیاموزید.

نکاتی دیگر برای یادگیری زبان آلمانی

بعد از آشنایی اولیه با زبان آلمانی و یادگیری لغات و واژه های ضروری، می توانید در اینترنت مقاله های ساده و روزمره را پیدا کرده و در ابتدا با صدای بلند و رسا مقاله را بخوانید. به این ترتیب مکالمه و صحبت کردن به زبان آلمانی را بدون اشتباه یاد می گیرید چون از روی یک متن می خوانید امکان اشتباه کردن خیلی کم است. می توانید بعد از خواندن متن، آن را خلاصه نویسی کنید. برای این کار ابتدا باید از متن های کوتاه و آسان شروع کنید و اگر معنی کلمه ایی را نمی دانید، با مراجعه به دیگشنری معنای آن را پیدا کنید. بهتر است در شروع آموزش زبان آلمانی، روی بخش هایی تمرکز کنید که یادگیری آنها آسان تر است. بعد می توانید به سراغ بخش های سخت تر بروید با این روش از یادگیری زبان آلمانی دلسرد نخواهید شد.

برای تقویت مهارت شنیداری می توانید به برنامه های رادیویی به زبان آلمانی گوش کنید. ممکن است در ابتدا چیزی نفهمید و گیج شوید ولی بعد از مدتی گوش شما با مکالمات روزمره و اصطلاحات زبان آلمانی آشنا می شود و بهتر متوجه صحبت های گوینده رادیو می شوید. گوش دادن به اخبار آلمانی در زمینه هایی که به آن علاقه مند هستید، در تقویت مهارت شنیداری کمک بسیار بزرگی به شما می کند. خواندن داستان های کوتاه به زبان آلمانی در بهبود مهارت گفتاری و ممکالمه تاثیر شگفت انگیزی دارد. با خواندن داستان کوتاه شما با کلمات و واژه های جدید آلمانی آشنا خواهید شد. بعد از تمام شدن کتاب، خلاصه آن و یا هر چیزی که به یاد دارید را با صدای بلند تکرار کنید، با این روش اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کرده و مکالمه شما تقویت می شود. برای شرکت در کلاس خصوصی زبان آلمانی در تهران با آموزشگاه زبان تهران تماس بگیرید.

ویژگی های زبان آلمانی

زبان آلمانی از زبان هایی است که بیشتر در نقاط مرکزی اروپا مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر ریشه شباهت های زیادی به زبان انگلیسی و هلندی دارد. ساختار گرامری زبان آلمانی از زبان انگلیسی سخت تر است ولی زمانی که با ساختار اولیه این زبان آشنا شوید، یادگیری آن برای شما آسان می شود. در زبان آلمانی همه اسامی جنسیت دارند و این امر ممکن است در ابتدا یادگیری این زبان را برای شما سخت کند. اسامی در زبان آلمانی به صورت مونث، مذکر و خنثی هستند و جنسیت آنها بر اساس مبنای خاصی نیست و شما باید هنگام یادگیری اسامی آلمانی، جنسیت آنها را نیز یاد بگیرید. در زبان آلمانی حرف تعریف می تواند مذکر یا مونث بودن اسم را نشان دهد. این ها مواردی است که بعد از مدتی تمرین و یاد گرفتن اسامی یاد خواهید گرفت و متوجه خواهید شد که برای اسامی مذکر و مونث از کدام حرف تعریف باید استفاده کنید. در زبان آلمانی جمع بستن اسامی قاعده و قانون خاصی ندارد و باید در زمانی که اسامی مذکر و مونث را یاد می گیرید، حالت های جمع آن را نیز یاد بگیرید.

زبان آلمانی دارای سه نوع ضمیر شخصی بوده و این ضمایر عبارتند از: ضمایر شخصی فاعلی، ضمایر شخصی مفعولی مستقیم و غیر مستقیم. معمولاً تشخیص دادن فاعل و مفعول در جمله های آلمانی، با توجه به حالت آن مشخص می شود و ممکن است فاعل و مفعول در جاهای مختلفی از جمله قرار بگیرند. یادگیری این نکات گرامری کمک بزرگی به یادگیری زبان آلمانی خواهد کرد و شما را با اصول اولیه زبان آلمانی آشنا می کند. بهتر است هنگام یادگیری زبان آلمانی یا هر زبان دیگری تمام مهارت های 4 گانه را به خوبی یاد بگیرید. با این وجود ممکن است توانایی و استعداد شما در بعضی از مهارت ها بیشتر باشد و با توجه به تجربه باید ببینید با کدام روش بهتر یاد می گیرد. اگر شما با فایل های صوتی بهتر یاد می گیرید، بدین معناست که مهارت شنیداری شما بهتر است و اگر کلمات جدید را با کمک تصاویر بهتر یاد می گیرید، شما فردی بصری هستید و از طریق چشم بهتر یاد می گیرید.

نکاتی در مورد دستور زبان ترکی

دستور زبان ترکی نسبتاً ساده بوده و هیچ جنسیتی در گرامر زبان ترکی وجود ندارد و شما مجبور نیستید برای یادگیری جنسیت کلمات مانند اکثر زبان های اروپایی، به صرف کردن زمان بپردازید. حتی برای ضمایر اشاره نیز مذکر و مونث وجود ندارد و برای هر دو از یک ضمیر استفاده می شود. در زبان ترکی هنگام استفاده از اعداد، ضمیر شخصی؛ حرف تعریف و حالت جمع وجود، بنابراین هنگام شمارش، کلمه در حالت مفرد باقی می ماند و تغییری نمی کند. ندارد بین زبان نوشتاری و گفتاری تفاوت هایی در زبان ترکی وجود دارد ولی با یادگیری این تفاوت ها می توانید بعد از مدتی مطالب ترکی را خوانده و به این زبان صحبت کنید. برای مثال فاعل هایی که در جملات ترکی استفاده می شوند، آن طور که نوشته می شوند خوانده نمی شوند و در زبان گفتاری ساختارهای آوایی متفاوتی دارند.

در بیشتر زبان های اروپایی از جمله زبان انگلیسی، ترکیب کلمات به ترتیب فاعل، فعل و مفعول است ولی در زبان ترکی مانند زبان فارسی به صورت فاعل، مفعول و سپس فعل است، یعنی فعل در آخر جمله استفاده می شود. برای شرکت در کلاس خصوصی زبان ترکی استانبولی در تهران با آموزشگاه زبان تهران تماس بگیرید.


مواردی برای یادگیری زبان ترکی

• هنگام یادگیری زبان ترکی، توانایی خواندن متون ترکی از اهمیت بالایی برخوردار است. بیشتر اصطلاحات، عبارات مجازی و ضرب المثل های زبان ترکی با این روش آموزش داده می شوند.

• تمرین و تکرار مهمترین عامل برای یادگیری یک زبان جدید است و بدون تمرین یادگیری زبان تبدیل به امری سخت و غیر ممکن می شود.

• برای یادگیری زبان ترکی، بهتر است در ابتدا مثال های ساده و جملات کوتاه روزمره را یاد بگیرید و بعد به سراغ نکات گرامری بروید. با این روش خیلی بهتر و سریع تر زبان ترکی را یاد خواهید گرفت و به مرور نکات گرامری را نیز آموزش می بینید.

بهترین روش برای یادگیری زبان ترکی

بهتر است برای یادگیری زبان ترکی از ابزار مناسبی استفاده کنید. باید از روش هایی استفاده کنید که قدرت حافطه تان را افزایش می دهد. اگر از منابع خوب و با ارزشی برای یادگیری زبان ترکی استفاده کنید، یادگیری زبان ترکی برای شما راحت و آسان می شود. از منابعی برای آموزش زبان ترکی استفاده کنید که در سراسر دنیا استفاده می شود و اعتبار کافی دارد. تا به حال بسیاری از ابزارهایی که برای آموزش زبان ترکی استفاده می شوند، مورد ارزیابی و سنجش زبان شناسان و مدرسان با تجربه قرار گرفته اند و با توجه به تحقیقات انجام شده در این زمینه، به کار بردن ابزار مناسب و منابع معتبر آموزشی، سرعت یادگیری را افزایش داده و همچنین قدرت حافظه شما را دو برابر می کند. در این مقاله بعضی از ابزار آموزشی را به شما معرفی می کنیم:

• استفاده از فایل های صوتی برای یادگیری مکالمات روزمره و محاوره.

• وسیله ایی برای ضبط کردن صدا و مقایسه آن با فایل اصلی برای تقویت مهارت گفتاری و مکالمه.

• به کار بردن فلش کارت برای یادگیری و حفظ لغات و همچنین مرور و بازخوانی کلمات جدید.

• خواندن کتاب های آموزشی معتبر و همچنین مطالعه مقاله های آنلاین.

• استفاده از جدیدترین و به روزترین دیگشنری هایی که دارای راهنمای تلفظ هستند.

منابع آموزشی زیادی برای یادگیری زبان ترکی در اینترنت وجود دارد و شما می توانید در میان آنها مناسب ترین منبع را برای خود انتخاب کنید. می توانید در ابتدا، برای یادگیری واژه های ترکی از اپلیکیشن های صوتی و تصویری استفاده کنید. این روش برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و کمک زیادی به آنها می کند. گوش دادن به مکالمات بومی  زبان ترکی، نقش مهمی در یادگیری دارد زیرا شما با گویش محلی زبان ترکی نیز آشنا می شوید.



کد N2288249

وبگردی