آفتاب

خرید تلفن از نمایندگی پاناسونیک

خرید تلفن از نمایندگی پاناسونیک

شرکت پاناسونیک (パ ナ ソ ニ ッ ク ク 株式会社 Panasonikku Kabushiki-gisha) ، که قبلاً با نام شرکت صنعتی ماتسوشیتا الکتریک شناخته می شد ، یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی است که مقر آن در کادوما ، اوزاکا ، ژاپن است.

نمایندگی پاناسونیک


شرکت پاناسونیک (パ ナ ソ ニ ッ ク ク 株式会社 Panasonikku Kabushiki-gisha) ، که قبلاً با نام شرکت صنعتی ماتسوشیتا الکتریک شناخته می شد ، یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی است که مقر آن در کادوما ، اوزاکا ، ژاپن است. برند پاناسونیک از عناصر "Pan" - به معنی "همه" - و "Sonic" - به معنی "صدا" ایجاد شد ، زیرا اولین بار برای تجهیزات صوتی استفاده می شد.

این شرکت توسط Konosuke Matsushita در سال 1918 ایجاد شده است. هر یک از سیستم های تلفنی و پست صوتی Panasonic مطابق با نیاز مشتریان طراحی شده است. سیستم های تلفنی نوآورانه پاناسونیک کمک می کنند تا ضمن مقرون به صرفه بودن ، نیاز مشتریان را در جهت خرید تلفن های خانگی، سانترال و ... برطرف سازد.

نمایندگی های پاناسونیک علاوه بر فروش تلفن های خانگی و اداری، به تعمیرات و ارتقا دستگاه های تلفن کمک می کند.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک


شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲ با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴ از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب کرده است. در نمایندگی ایده آل گستر پاناسونیک، نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال در ظرفیتهای مختلف صورت می گیرد. این شرکت کلیه خدمات مخابرات را در جهت تأمین نیازهای متنوع بخشهای خصوصی ، صنعتی ، دولتی و نیمه دولتی و غیره را انجام می دهد.

تلفن های بی سیم


تلفن های بی سیم از فرکانس رادیویی برای اتصال به واحد پایه استفاده می کنند که به نوبه خود به شبکه تلفن ثابت متصل می باشند. واحد پایه برای شارژ باتری موجود در تلفن بی سیم استفاده می شود و در برخی موارد این ویژگی را دارد که هنگام بیرون بودن از خانه و یا عدم امکان دریافت تماس ، پیام های تلفن را ضبط کند.

مزیت اصلی تلفن بی سیم امکان برقراری و دریافت تماس از هرجای خانه است. مشروط بر اینکه دستگاه پایه در محدوده موردنظر قرار داشته باشد ، کاربران می توانند اگر سیگنال به اندازه کافی قوی باشد ، در اطراف خانه و حتی باغ قدم بزنند ، نه اینکه مجبور باشند همانطور که با یک تلفن ثابت معمولی صحبت می کنند در نزدیکی دستگاه پایه باشند.

عمر باتری تلفن های بی سیم بسته به نوع و مدل تلفن می تواند بسیار متفاوت باشد. در ابتدا هر تلفن بی سیم مجهز به باتری های قابل شارژ است که برق خود را از دستگاه پایه دریافت می کند ، اما با افزایش عمر باتری ، می توان آن را به سرعت و به راحتی با سری جدید از باتری ها جایگزین کرد.

تلفنهای خانگی بی سیم قابلیت ضبط پیام در حین خارج شدن از خانه را دارند. برخی از تلفن های بی سیم، توانایی مسدود کردن تماس های ناشناس و مزاحم را دارند و این بدان معنی است که شما می توانید در مواقعی از روز که واقعاً نمی خواهید کسی مزاحم شود ، تعداد مشخصی از تماس را مسدود کنید. یا حتی می توانید آنها را به طور کامل مسدود کنید.


تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821 


هنگام استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821 در صورتی که محیط اطراف شما شلوغ باشد و سرو صدای زیادی وجود داشته باشد می توانید که صدای محیط را با فشار دادن یک دکمه حذف کنید و براحتی به صحبت خود ادامه دهید.

این مدل تلفن بی سیم پاناسونیک دارای دکمه عملکرد هوشمند NR می باشد که با فشار دادن آن می توانید لیست تماس هایی که از دست داده اید را مشاهده کنید و به پیام های جدیدی که ثبت شده گوش دهید. صدای آلارم را می توانید خاموش کنید و در حالت snooze  (خواب) قرار دهید یا در طی تماس تلفنی صدای نویز را کاهش دهید.

توسط این تلفن بی سیم، می توانید در صورت نبود برق، باتری را در هندست ذخیره کنید و مدت زمان مشخصی را حتی در صورت نبودن برق، تماس برقرار کنید.

زمانی که پیام جدید روی سیستم تلفن ضبط شود و شما در منزل نباشید، دستگاه اصلی یک تماس هشدار به تلفن موبایل برقرار می کند بعد از پاسخ به آن شما می توانید پیام جدید را بشنوید.

در زمان انجام کارمهم در منزل، هنگام استراحت، داشتن تماس ناشناس یا تماس افراد مزاحم می توانید شماره های مورد نظر را در لیست بلاک قرار دهید تا هیچ صدایی ناشی از تماس دریافت نکنید و تماسی وصل نشود.

این تلفن دارای تکنولوژی DECT 6.0  می باشد که باعث می شود گوشی تلفن بی سیم در فاصله برد بیشتری کار کند در این صورت امنیت تماس بالاتری وجود خواهد داشت.

با فشردن کلید ECO می توانید مصرف باتری و سیگنال های تولید شده را کاهش دهید و آسیب کمتری به محیط زیست وارد کنید.


تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340


سیستم تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340 سیستمی اداری و خانگی است که نه تنها تماس روزانه را آسان تر می کند ، بلکه یک دکمه اختصاصی Call Block باعث می شود تا 250 شماره ناخواسته را ثبت کند. قابل ارتقاء به 6 گوشی می باشد. این سیستم شامل یک مانیتور  LCD ، 2.5 اینچی با حداکثر خوانایی ، دفترچه تلفن تماس برای 100 شماره ، امکان ثبت  17 دقیقه پیام صوتی ، دکمه کاهش نویز و ... می باشد.

صفحه LCD آن به طور واضح و سریع اعداد ، زنگ ها و اطلاعات تماس را در هر شرایط نوری با کنتراست بالا نمایش می دهد. این تلفن بی سیم پاناسونیک نیز مانند تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821 دارای قابلیت منشی تلفنی، تکنولوژی DECT 6.0، قابلیت کاهش نویز، مسدود کردن تماس های ورودی، قابلیت استفاده از تلفن در نبود برق می باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده سیستم کار آیدی گویا دارد به این معنی که زمانی که گوشی زنگ می خورد نیاز به دیدن صفحه نمایش و خواندن شماره تماس گیرنده نیست زیرا تلفن می تواند اطلاعات تماس گیرنده را اعلام کند تا اگر تماس مهمی باشد خود را به تلفن برسانید.

از دیگر قابلیت های این گوشی تلفن، ویژگی روم مانیتورینگ می باشد به این صورت که با گذاشتن گوشی در اتاق کودک یا فرد سالمند یا مریض می تواند صدای گریه و ... را تشخیص دهد و با یک خط تلفن وضعیت را اطلاع دهد.

ویژگی خاص دیگر این گوشی بی سیم آن است که می تواند برای سالمندان و افراد کم شنوا که از سمعک استفاده می کند مناسب باشد زیرا طراحی آن به گونه ای است که نویز را کاهش می دهد.


تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340 و تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6821 از جمله تلفن های بی سیم ایده آل گستر می باشند که دارای قابلیت های ویژه و کاربردی برای مصرف خانگی و اداری هستند.



کد N2280716

وبگردی