آفتاب
هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛

جنگ صدرنشینی ورامین و گنبد/ کار سخت شهروند اراک در خانه

جنگ صدرنشینی ورامین و گنبد/ کار سخت شهروند اراک در خانه

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال همه نگاه‌ها به ورامین و جنگ صدرنشینی بین دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری گنبد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری می‌شود و بازی دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری گنبد حساس‌ترین بازی هفته خواهد بود چرا که هردو تیم بدون شکست تا پایان هفته چهارم کار خود را ادامه دادند.

شهرداری ورامین - شهرداری گنبد
ورامینی‌ها فردا میزبان حساس ترین بازی هفته خواهند بود. شاگردان غیاثی در شهرداری ورامین که تا پایان هفته چهارم تمام رقبا را شکست دادند فردا با حمایت تماشاگران خود شانس بیش‌تری برای پیروزی مقابل دیگر تیم بدون شکست مسابقات دارد. شهرداری گنبد با هدایت جزیده با چهار پیروزی نزدیک ترین رقیب شهرداری ورامین در جدول رده بندی، فردا این فرصت را دارد با شکست شهرداری ورامین صدر نشین جدول رده بندی شود اما با وجود هواداران ورامین کار سختی در پیش خواهد داشت.

سایپا تهران - شهروند اراک
شاگردان ناصر شهنازی در سایپا، علی رغم شروع خوبی که در مسابقات لیگ برتر داشتند در دو بازی اخیر خود در خانه، مقابل تیم‌های تازه وارد شهداب یزد و سپاهان اصفهان مغلوب شدند تا در میانه جدول رده بندی قرار گیرند. سایپا که بازیکنان نامداری مانند امیر حسینی، محمد جواد معنوی نژاد، سامان فائزی و مهدی مرندی را در اختیار دارد فردا رو دروی تیم قعر نشین شهروند اراک قرار خواهد گرفت. اراک میزبان بازی خواهد بود اما روی کاغذ شانس کمی برای پیروزی مقابل نارنجی پوشان دارد. سایپا این شانس را دارد تا در پایان هفته پنجم وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

پیام خراسان - کاله مازندارن
تیم پیام مشهد در هفته چهارم مسابقات در حالی موفق شد با شکست تیم سیرجان در خانه به نخستین برد خود دست یابد که ۵ بازیکن خود را به دلیل اعتصاب در اختیار نداشت. تیم کاله نیز در حساس‌ترین بازی هفته در خانه مقابل شهرداری ورامین مغلوب شد. شاگردان عطایی در کاله بخت اول پیروزی در این بازی هستند و باید دید اکبر خداوردی برای پیروزی در این بازی چه برنامه‌ای دارد.

هفته پنجم: چهارشنبه ۹۸/۸/۲۲

* پیکان تهران ـ فولاد سیرجان ایرانیان (میزبان: تهران)

* شهداب یزد ـ راهیاب ملل مریوان (میزبان: یزد)

* پیام خراسان ـ کاله مازندران (میزبان: مشهد)

* فولاد سپاهان اصفهان ـ خاتم اردکان (میزبان: اصفهان)

* شهرداری ورامین ـ شهرداری گنبد (میزبان: ورامین)

* شهروند اراک ـ سایپای تهران (میزبان: اراک)

* شهرداری ارومیه نیز این هفته استراحت دارد.
کد N2280696

وبگردی