آفتاب

محافظت سگ از صاحبش دردسر ساز شد

محافظت سگ از صاحبش دردسر ساز شد

دو رهگذر که با دیدن بدن نیمه جان مرد جوان کنار خیابان قصد کمک به وی را داشتند از سوی سگ شکاری وی مورد حمله قرار گرفتند.

ایران: شامگاه جمعه ۱۷ آبان امدادگران اورژانس و مأموران پلیس در جریان حمله یک سگ وحشی به دو مرد در خیابان دزاشیب قرار گرفته و بلافاصله راهی محل شدند.

در تحقیقات صورت گرفته یکی از مجروحان گفت: در حال عبور از خیابان مردی را دیدم که روی زمین افتاده بود. با اورژانس تماس گرفتم که آن‌ها از من خواستند برای بررسی وضعیتش نزدیک او بروم، اما وقتی از خودروام پیاده شدم ناگهان سگ بزرگی به من حمله کرد و مرا گاز گرفت و زخمی کرد در همین موقع یک رهگذر قصد داشت به من کمک کند که سگ او را هم گاز گرفت و مجروح شد.


سرهنگ عباس مرادی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: تحقیقات نشان داد که صاحب این سگ هر شب آن را برای گردش به خیابان می‌برده، اما شب حادثه به‌دلیل اینکه ناگهان حالش بد شده بود روی زمین افتاده و سگ از کنترلش خارج شده است. این سگ در حقیقت سگ گارد بوده است و می‌تواند افراد زیادی را مصدوم و زخمی کند به‌همین دلیل دو گروه به محل اعزام شدند و با استفاده از وسایل خاص توانستند سگ را قلاده بزنند.


درنهایت سگ توقیف شده و به‌همراه صاحبش به کلانتری اعزام شدند. دو مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند که یکی از آن‌ها همچنان بستری است. پرونده این فرد به مراجع قضایی ارسال شده و دستورات لازم برای مکان نگهداری این سگ صادر شده است.


آرش ۳۵ساله صاحب سگ نیز گفت: سگ من «کریسی» نام دارد و سه ساله است. نژاد او «پیت بول» بوده و از بچگی خودم او را بزرگ کردم. شب حادثه در خانه‌مان درگیری خانوادگی پیش آمد من هم ناراحت بودم و قرص مصرف کردم. بعد هم با سگم از خانه خارج شدم که در خیابان از هوش رفتم. این نوع سگ به صاحبش بسیار حساس است برای همین وقتی دو نفر برای کمک به من آمده بودند، به آن‌ها حمله کرده است.
کد N2279996

وبگردی