آفتاب
سردار موسی کمالی اعلام کرد:

مشوق‌های جدید برای مشمولان ماهر سربازی | دریافت امریه و انتخاب شهر و یگان محل خدمت

مشوق‌های جدید برای مشمولان ماهر سربازی | دریافت امریه و انتخاب شهر و یگان محل خدمت

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح به تشریح برخی مشوق‌های در نظر گرفته شده برای سربازان دارای مهارت پرداخت.

ایسنا: سردار موسی کمالی در نشست خبری همایش ملی پنجه‌های کارآمد، سربازان ماهر، در مورد مشوق‌هایی که به سربازان ماهر داده خواهد شد، گفت: در آینده اولویت دریافت امریه سربازی با آن دسته از مشمولانی خواهد بود که مهارتی را آموزش دیده و در سامانه سرباز ماهر ثبت‌نام کرده‌اند.


وی با بیان اینکه امکان انتخاب یگان محل خدمت نیز از دیگر از مشوق‌هاست، گفت: البته ما تلاش می‌کنیم که تا حد امکان و در شرایطی که خللی به توان دفاعی نیروهای مسلح وارد نشود، این طرح را اجرا کنیم.


سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح افزود: انتخاب شهر محل خدمت نیز مشوق مشابه دیگری است که آن را اجرایی خواهیم کرد و علاوه بر آن مشوق‌های دیگری نیز برای سربازان وجود دارد اما شرط اصلی این است که سربازان حتماً در سامانه سرباز ماهر ثبت‌نام کنند.


کمالی ادامه داد: تعجیل و تعویق در اعزام به سربازی نیز از جمله دیگر مشوق‌هاست که سربازان می‌توانند از آن استفاده کنند اما تمام مشوق‌ها تنها برای سربازان ماهر است.


سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان با بیان اینکه این قرارگاه همچون پل ارتباطی میان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف با نیروهای مسلح است، گفت: این قرارگاه در واقع همچون کاتالیزور عمل کرده و ارتباط بین سربازان نیروهای مسلح و سازمان‌ها و نهادهای دیگر را برقرار می‌کند به طوری که تا کنون با بیش از ۲۰ سازمان تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرده‌ایم.
کد N2279828

وبگردی