آفتاب

بهترین راه برای آرامش قلب انسان

بهترین راه برای آرامش قلب انسان

موسیقی تاثیر زیادی بر محیط اطراف خودش دارد. موسیقی در زندگی نقش مهمی دارد و بر روحیه انسان تاثیر مثبت یا منفی می گذارد ما ایرانیان به موسیقی علاقه بسیاری داریم و در دراز مدت شاهد این علاقه بودیم.

موسیقی بر رشد گیاهان سلامت حیوانات و آرامش انسان بسیار موثر است. شنیدن موسیقی می تواند برای قلب انسان آرامش بخش باشد و حتی در بعضی موارد با استفاده از موسیقی درمانی برخی از بیماری ها را درمان می کنند. در ادامه در وب سایت آفتاب درباره تاثیرات موسیقی بخوانید.

موسیقی می‌تواند شما را بخنداند یا بگریاند، شما را برانگیزاند یا آرام کند. برخی می‌گویند موسیقی شفادهنده روح است، اما به‌جز این‌ها موسیقی ممکن است برای سلامت قلب شما هم سودمند باشد.


طبق نظریه پزشکان بیماران قلبی بستری که برای ۳۰ دقیقه در روز موسیقی گوش می‌کنند، فشارخون کمتر، سرعت ضربان قلب پایین‌تر و ناراحتی کمتر نسبت به بیمارانی دارند که موسیقی گوش نمی‌دهند.

شنیدن موسیقی چه تاثیری دارد

اندازه‌گیری جریان خون در ساعد گروهی از داوطلبان سالم را که به موسیقی یا نوارهای آرامش‌بخشی ریلکسیشن گوش می‌کردند، انجام شد. هنگامی که این داوطلبان به موسیقی شادی‌بخش یا نوارهای آرامش‌بخشی گوش می‌کردند، جریان خون به‌طور عمده‌ای افزایش می‌یافت و هنگامی که به موسیقی برانگیزاننده اضطراب گوش می‌کردند، جریان خون کاهش می‌یافت.

طبق نظریه دانشمندان مردان و زنانی که مدت کوتاهی پس از جراحی قلب به موسیقی گوش‌داده بودند، نسبت به افرادی که پس از جراحی در اتاق ساکتی قرار گرفته بودند، اضطراب کمتری داشتند و در کمتری را گزارش کردند.

(( شنیدن موسیقی ))

یکی از بزرگ‌ترین موانع درباره تأثیر موسیقی بر قلب خود موسیقی است. درمان با موسیقی مانند درمان با یک چیز واحد تکرارپذیر مانند داروی کاهنده چربی خون از نوع استاتین یا تمرین‌های تنفسی کاهنده استرس نیست. انواع متفاوتی از موسیقی وجود دارند که احتمالاً تأثیرات متفاوتی بر قلب و بدن می‌گذارند. موسیقی همچنین بسیار شخصی است، یک موسیقی که ممکن است برای شما بسیار آرامش‌بخش باشد، ممکن است شخصی دیگر را بسیار بیازارد.

امروزه در مراکز درمانی پیشرو در جهان موسیقی‌درمانی به‌طور رایجی برای افراد که تحت اعمال جراحی روی قلب قرار می‌گیرند یا در حال بهبودی از حمله قلبی هستند یا در حال کنار آمدن با نارسایی قلبی یا عوارض قلبی دیگرشان هستند، به کار می‌رود.

در این میان ما هم به نوبت خودمون برای کاربران عزیز آفتاب سهمی رو میخوایم ایفا کنیم و در زمینه انتخاب موسیقی برای آرامش روح روان پیشنهاد و راهنمایی هایی داشته باشیم همیشه سعی کنید در اوج آرامش به گوش دادن موسیقی بپردازید … در بین موسیقی کشورهای جهان موسیقی ایرانی یکی از بهترین موسیقی های جهان رو دارا هست و بسیار بر روح و روان انسان تاثیر مثبت دارد در این میان ما وب سایتی برای آهنگ فارسی براتون پیشنهاد میدیم که آرشیو کامل از بهترین آهنگ های ایرانی آرام بخش با کیفیت بالا و لینک مستقیم در اختیار قرار داده و پخش آنلاین در صفحات خود برای راحتی انتخاب کاربر صورت گرفته

همچنین تیلار موزیک قسمت های بسیار جالبی داره که میشه رادیو آهنگ اشار ه کرد یعنی به صورت اتوماتیک آهنگ بسیار زیبا رو برای شما به پخش درمیاره و در صورت دوست داشتن میتوانید آهنگ مورد نظر رو دانلود کنید


قسمت آهنگ های شاد تیلار بخشی بسیار جذاب بوده و بهترین آهنگ های شاد رو در یه بخش با کیفیت بالا و لینک مستقیم جمع آوری کرده تا به راحتی کاربران بتوانند از این بخش استفاد کنند.

در منوی تیلار موزیک قسمتی برای آهنگ های آرام و آهنگ های غمگین قرار داده شده که موسیقی های بسیار زیبا در داخل منو براتون جمع کردن که از خواننده های مطرح ایرانی با بهترین کیفیت در این قسمت موجود می باشد


همچنین آهنگ های کشور های دیگر از جمله آهنگ ترکیه ای در بین موسیقی ها بسیار خوب درخشان شده و بسیار از آهنگ های خواننده های معروف مصطفی ججلی ، Ismail YK ، الیاس یالچینتاش ، Murat Boz و … با صدای دانشین و آرام بخش بسیار تو آرامی روح و روان تاثیر مثبت داره

هم‌چنان تحت تاثیر موسیقی مخیخ، یعنی آن قسمت از مغز که مسوول تنظیم حرکات بدن ماست، فعال می‌گردد و از طریق تحریک جریان خون به طور بهتر خون‌رسانی کرده و در نتیجه تغذیه‌ی بدن را بهبود می‌بخشد.

منبع : https://tilarmusic.ir/
کد N2279744

وبگردی