آفتاب

توریستها فقط برای این لیست به دبی میروند!

توریستها فقط برای این لیست به دبی میروند!

دبی شهری است که به دلیل مشاغل پررونق ، زندگی شبانه رنگارنگ و ساختمانهای نفس گیر شناخته شده است.

این شهر مجلل در وسط کویر عرب واقع شده است و از یک طرف با شن و ماسه خشک و خورشید سوزان احاطه شده است ، و از طرف دیگر خلیج زیبای فارس با مایل های آب فراوانش.دبی شهر پر از زندگی است و خود را به عنوان واحه ای در مرکز تپه ها ، شن و امواج ثابت می کند. شما می توانید بطور مستقیم در دبی اقامت کنید ، از جمله در هتل تازه افتتاح Holiday Inn Dubai ، و بسیاری از نشانه های دیدنی و جذاب شهر ، مدرن و تاریخی را تجربه کنید. ما انتخاب های 15 مورد برتر را برای انجام کار در داخل و نزدیکی دبی کنار گذاشته ایم ، بنابراین می توانید بر روی فرار فراموش نشدنی خود در تور دبی تمرکز کنید.

1. برج خلیفه

این ساختمان بلندترین ساختمان جهان است که بیش از 828 متر ارتفاع از سایر ساختمانهای بلند دنیا دارد. برج خلیفه دارای آسانسور با طولانی ترین مسافت سفر در کل جهان است. به داخل خانه بروید و بگذارید این آسانسور پر سرعت شما را تا سطح 124 به عرشه مشاهده ببرد. در قسمت بالا (عرشه مشاهده) دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف وجود دارد که نمای 360 درجه ای از نفس دبی و اطراف کویر و اقیانوس را به شما منتقل می کند.



2. فواره دبی

دبی همچنین بزرگترین چشمه آب رقص در جهان است. فواره دبی با همگام سازی با انواع مختلف موسیقی ، آب زیادی در آسمان شلیک می کند. هر روز با نمایش های بعد از ظهر و عصر اجرا می شود که هر 30 دقیقه یکبار اتفاق می افتد. با وجود پنج حلقه در ابعاد مختلف ، این چشمه 900 فوت طول دارد و آب را به اندازه 500 پا اسپری می کند. این یک شب است که باید دید.


3. اسکی دبی

چه کسی برای اسکی به دبی می رود؟ تعداد زیادی مسافر! اسکی دبی کاملاً در داخل خانه ساخته شده است و بازدید کنندگان می توانند اسکی ، اسنوبرد را انجام دهند. نیازی به اسکی یا تخته های شما نیست ، پارک دارای کلیه تجهیزات در دسترس برای اجاره از جمله مربیان برای هرگونه تفریحی برفی در گروه شما است.


4. نهر دبی

پس از گذراندن وقت در صحرا خشک ، گردشگران غالباً احساس نیاز به بازگشت به آب دارند. آنها نمی توانند بهتر از دبی کریک بیابند در اینجا ، بازدید کنندگان می توانند با استفاده از تاکسی های چوبی سنتی چوبی بنام abra ، سوار آرامش شوند در امتداد ساحل قدم بزنید یا یک صندلی را بگیرید و به تماشای آفتاب مانند آبشارهای محلی بر روی آب تماشا کنید. استفاده از آبراه راه بسیار خوبی برای استفاده در بعضی از مناطق قدیمی شهر است.


5. بستاکیا دبی

یکی از قدیمی ترین محله های مسکونی در دبی بستاکیا دبی است که به خودی خود تبدیل به یک موزه شده است. در اواخر قرن نوزدهم تأسیس شده است ، منطقه تاریخی دبی است و گردشگران می توانند معماری قدیمی را مشاهده کنند که در خیابان های کلاسیک و باریک عبور میکنند.


6. نخل جمیرا

بزرگترین جزیره دست ساز جهان ، پالم جمیرا که گاه بحث برانگیز است ، هشتمین شگفتی جهان نامیده می شود. در کنار ویلا و آپارتمان ، سواحل ، ماریناها ، رستوران ها و انواع فروشگاه های خرده فروشی مطمئناً برای پر کردن فیدهای اینستاگرام شما با عکس هاست.که میتوانید در تور ارزان دبی به یادگار ببرید


7. دبی مال

کسانی که احساس خرید می کنند می توانند به مقصد دبی مال ، بزرگترین مرکز خرید دنیا حرکت کنند. با بیش از 1200 فروشگاه مختلف (و فواره دبی) ، واقعاً چیزی برای همه وجود دارد. به همین دلیل ، این مرکز هر ساله بیش از 100 میلیون بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد. تقریباً اندازه دو زمین فوتبال است که شامل هم می شود و حتی شامل یک یخ کوهی و یک آکواریوم است.



8. پرواز با Flyboarding

یکی از ورزش های محبوب دبی ، Flyboarding توسط طراح جت اسکی فرانسوی زاپاتا ایجاد شد. شما همچنین می توانید مانند Green Goblin در مرد عنکبوتی احساس کنید. این ورزش بسیار جالبی است ... اگر جرات دارید آن را در عمل در تور لحظه آخری دبی تماشا کنید.



9. پارک صفا

پارک معروف صفا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین نقاط برای فضای سبز در دبی است. این دریاچه دارای قایق های کوچک است که در امتداد آن شناور هستند ، دوچرخه هایی برای استخدام و حتی یک آبشار کوچک. برخی از فضای سبز به یکی از جدیدترین پروژه های دبی ، کانال دبی ، جای داده است.


10. غذاهای ایرانی

دبی همچنین برخی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی جهان را ارائه می دهد. از کباب گرفته تا بشقاب ، گزینه های شما بی پایان است.آبشار مقصد برتر برای هر عاشق غذای ایرانی است. در بین فروشگاههای مختلف قرار دارد ، اما غذا خیلی از کرایه غذای دادگاه نیست. غذاهای معتبر زیادی وجود دارد ، اما کباب ها مخصوصاً محبوب هستند. برای کسانی که کاملاً نمی توانند تصمیم بگیرند


البته بازار طلا و هتلهای 5 تا 7 ستاره و کلی جاذبه دیگر را در سایت توریاب در قسمت جاذبه های گردشگری دبی مشاهده نمائید

کد N2273304

وبگردی