آفتاب

کجا در دبی بمانیم و راهنمایی سیستم حمل و نقل

کجا در دبی بمانیم و راهنمایی سیستم حمل و نقل

این کمی مشکل است زیرا بخش اعظم آن سلیقه شخصی است.

برخی از هتل های تفریحی بسیار لوکس و ساحلی برای سازندگان تعطیلات وجود دارد اما هزاران گزینه در مناطق مختلف شهر در قسمت قدیمی دبی یا دبی کریک ( (The Creek وجود دارد. این واقعا به آنچه می خواهید از سفر خود خارج شوید بستگی دارد. برای تجربه نهایی دبی ، سعی کنید هتل های 5 ستاره  Atlantis the Palm یا Burj al Arab را در ساحل جمیرا جستجو کنید ، البته به یک کیف پر پول احتیاج دارید ، اما این یک تجربه است که هرگز در تور دبی فراموش نکنید.اما اکثر مسافران که در جستجوی تور ارزان دبی هستند تمایل دارند برای متوقف کردن چند روز به هتل های آپارتمانی بروند. آنها شامل آشپزخانه و ماشین لباسشویی هستند که زندگی ما را آسان تر کرده و به سمت پایان مناسب تر بودجه می روند.سری هتل های آپارتمان Golden Sands در Bur Dubai محبوب هستند و معمولاً دارای استخرهای شنا. آنها به دور از ساحل اما در یک منطقه مرکزی قرار دارند.گزینه های حمل و نقل را در نظر بگیرید. به عنوان یک خانواده چهار نفری ، معمولاً متوجه میشوید که تاکسی ها راحت تر و ارزان تر از مترو دبی هستند.


سیستم تردد در دبی

دبی دارای دو خط مترو ، قرمز و سبز است که بیشتر مناطق توریستی را در داخل و اطراف شهر پوشش می دهد.خط قرمز به سمت جنوب تا جبل علی می رود. بلیط ها در هر منطقه هستند. توریست ها می توانند کارت NOL قرمز خریداری کنید که امکان سفر در تمام شبکه های مترو ، اتوبوس و تراموا را فراهم می کند.می توانید کارت خود را با مقدار پول و مناطقی که می خواهید استفاده کنید بارگیری کنید.اگر فقط به چند مکان بروید ، تاکسی ها راهی راحت برای دور زدن شهر هستند. برای یک خانواده 4 نفری هزینه بیشتر از مترو نیست. همه آنها اندازه گیری شده اند و دیگر نیازی به چانه زدن نخواهید داشت. فقط در ساعات اوج محتاط باشید که در یکی از بسیاری از جاده های بزرگ در ترافیک شبکه گیر نکنید.اتوبوس ها در سراسر دبی متداول هستند ، مگر اینکه واقعاً بدانید کجا می روید ، در صورت تمایل ، کارت NOL شامل سفر با اتوبوس ها نیز خواهد بود.شما میتوانید در تور دبی کارت مترو خود را به اندازه دلخواه شارژ کنید.


با رسیدن به فرودگاه های دبی

دبی دو فرودگاه دارد که در انتهای مخالف شهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی دبی با کد DXB و جدیدترین فرودگاه بین المللی آل مکتوم با کد DWC.فرودگاه بین المللی (DXB) اصلی ترین فرودگاه است و از نظر مسافران بین المللی یکی از شلوغ ترین جهان است.این فرودگاه دارای 3 ترمینال است و پایانه های 1 و 3 (منحصراً امارات و Qantas) از طریق یک پیاده روی به هم متصل هستند اما ترمینال 2 در طرف دیگر فرودگاه است.ورود به دبی از DXB با گزینه های مختلفی از تاکسی ها ، نقل و انتقالات اجاره ای شخصی ، اتوبوس ها و حتی قطارهای مترو که در ترمینال 1 و 3 یا ترمینال 2 در یک خط جداگانه متوقف می شوند آسان است.نقل و انتقالات بین پایانه های 1 و 3 و ترمینال 2 به یک اتوبوس شاتل احتیاج دارد بنابراین زمان زیادی را اجازه می دهید. DWC در 50 کیلومتری جنوب شهر قدیمی واقع شده است و به لینک های حمل و نقل متصل نیست. آسانترین گزینه هنگام ورود ، گرفتن تاکسی به طور مستقیم به هتل شماست. این گران تر از تاکسی های DXB است. بسیاری از شرکتهای هواپیمایی از فرودگاه جدید استفاده نمی کنند و احتمال پرواز در اینجا زیاد نیست.اگر شما نیاز به اتصال بین DWC و DXB دارید ، می توانید خط مترو را تا جنوب ابن بطوطه و سپس اتوبوس اختصاصی مستقیم به فرودگاه برسید. بدیهی است که برعکس همین است. لطفا تمام این اطلاعات را برای خودتان دو برابر کنید ، ما تمام تلاش خود را برای ادامه جریان می کنیم ، اما نمی توانیم این را تضمین کنیم. اگر مقادیر زیادی چمدان دارید این را توصیه نمی کنم. گزینه دیگر تاکسی است که گران خواهد بود و مدت زمان زیادی طول می کشد. به زمان زیادی وقت بگذارید زیرا بسته به زمان روز ترافیک در دبی می تواند در حالت آماده باش قرار داشته باشد.برای لذت بردن از دبی همواره در سایت توریاب در جستجوی تور لحظه آخری دبی باشید.

کد N2273201

وبگردی