آفتاب

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب این قابلیت را دارند که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند، کرم های ضد آفتاب می توانند به شکل های مختلفی از جمله کرم، اسپری، لوسیون، ژل و دیگر دارو های موضعی وجود داشته باشند.

ضد آفتاب ها می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند، اگر از ضد آفتاب ها به صورت صحیح استفاده شود می توانند تا حد زیادی از اشعه مضر خورشید جلوگیری نمایند.

ضد آفتاب ها دارای انواع گیاهی می باشند از این رو برای اطلاع از بهترین کرم ضد آفتاب رنگی طبیعی با سایت ادیب اکسیر همراه باشید. کرم ضد آفتاب ممکن است دارای خواص شیمیایی جذب اشعه یا خواص فیزیکی دفع اشعه بر خوردار باشند که این موارد می توانند از نفوذ اشعه uv A &B آفتاب جلوگیری نمایند. توان ضد آفتاب ها با توجه به میزان دارا بودن واحد SPF (Sun Protection factor) مشخص می شود.

به یاد داشته باشید که همه کرم های ضد آفتاب نمی توانند به طور کامل از پوست شما را محافظت کنند، بسیاری از کرم های ضد آفتاب تنها می توانند از پوست شما در برابر اشعه UVB محافظت کنند و آگاه باشید که با این روش خطر اشعه UVA که بسیار هم خطرناک است وجود دارد. برای شناخت بهتر این دو اشعه باید گفت اشعه UVB خورشید تنها به لایه رویی پوست آسیب می رساند و اصولا تبدیل به آفتاب سوختگی می شود، اما اشعه UVA موجب به وجود آمدن چین و چروک می شود و می تواند پیری زودرس را شامل شود، همچنین می تواند موجب آسیب رساندن به DNA  شود. طبق تحقیقات انجام شده آن اشعه ای که در نهایت موجب بیماری های پوستی و سرطان می شود اشعه UVA است.

برای آنکه مطمئن شوید کرم ضد آفتاب شما می تواند از هر دو اشعه جلوگیری نماید روی بسته آن به دنبال کلمه Broad Spectrum بگردید معنای این کلمه طیف وسیع می باشد، به یاد داشته باشید که بهترین کرم ضد آفتاب رنگی حتما باید این نوشته را داشته باشد. شما می توانید برای از بین بردن لک های پوستی خود که بر اثر تابش نور خورشید بر روی پوستتان ایجاد شده از کرم ضد لک ادیب درم استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که اصلا نباید در مصرف کرم ضد آفتاب صرفه جویی نمایید، اصلا ضد آفتاب را کم مصرف نکنید و به یاد داشته باشید که مصرف یک سر انگشت از کرم ضد آفتاب هیچ تاثیری ندارد، حتی اگر بهترین ضد آفتاب ها را نیز به این صورت استفاده کنید اصلا به درد نمی خورند. اگر ضد آفتاب را تنها برای صورت خود استفاده می کنید به یاد داشته باشید که این کرم باید به اندازه یک سکه ی بزرگ باشد. اگر برای مدت طولانی در بیرون از خانه به سر می برید باید هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب خود را ترمیم کنید.

بسیاری از مردم فکر می کنند که تاثیر SPF 30 دو برابر SPF 15 است، اما بدانید این باور در کل غلط است چرا که SPF 15 تقریبا می تواند جلوی 93 درصد از اشعه مضر خورشید را بگیرد اما SPF 30 با 97 درصد از اشعه خورشید مقابله می کند و SPF 50 از 98 درصد از اشعه خورشید جلوگیری می نماید.


بهترین کرم ضد آفتاب رنگی

کرم های ضد آفتاب خوب، می توانند به راحتی از پوست شما محافظت کنند از این رو به شما پیشنهاد می کنیم کرم ضد آفتاب خود را حتما با دقت انتخاب کنید. شرکت داروسازی ادیب اکسیر یکی از شرکت های پیشگام و قوی در صنعت داروسازی است، این شرکت معتبر در جهت حفاظت از پوست شما عزیزان در برابر اشعه های مضر خورشید با استفاده از فرمولاسیون پیشرفته و کاملا گیاهی کرم های ضد آفتاب ادیب را تولید کرده است، این ضد آفتاب با تمامی پوست ها سازگار است و به غیر از خاصیت ضد آفتاب دارای خاصیت هایی مانند آبرسانی پوست، مقاوم سازی پوست و بالا بردن قابلیت اتصال سلول های پوستی می باشد. به یاد داشته باشید که مصرف ضد آفتاب حتی در فصل های سرد و بارانی توصیه می شود، چرا که پرتوهای ماوراء بنفش می توانند از ابر ها نیز عبور کنند.



نکاتی درباره کرم ضد آفتاب

به یاد داشته باشید که برای جذب کرم ضد آفتاب 30 دقیقه زمان نیاز است از این رو پیش از آنکه از خانه خارج شوید از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که کرم های ضد آفتاب نمی توانند به صورت جدی ضد آب باشند و حتی اگر کرم ضد آفتاب شما ضد آب است بهتر است بعد از آنکه آب با صورت شما تماس داشت کرم ضد آفتاب خود را دوباره ترمیم کنید.

به یاد داشته باشید که هرگز نباید برای احتمال کمتر شدن درصد جذب ویتامین D از مصرف ضد آفتاب جلوگیری نمایید، چرا که اولا ضد آفتاب از در صد کمی از ویتامین D جلوگیری می نماید، دوما بهتر است شما ویتامین D را از طریق خوراکی ها تامین کنید تا نور آفتاب که تا این حد مضر است. در ادامه بیشتر در رابطه با بهترین کرم ضد آفتاب رنگی و طریقه مصرف آن صحبت کرده ایم.

اگر پوست شما پوستی چرب است و برخی موارد جوش روی آن دیده می شود به یاد داشته باشید که حتما باید از کرم های ضد آفتابی که فاقد چربی هستند استفاده نمایید، برای این کار حتما به کلمه فاقد چربی در کرم های ایرانی و کلمه OIL FREE در کرم های ضد آفتاب خارجی دقت فرمایید. در صورت بروز آفتاب سوختگی از پماد سوختگی گیاهی ادیب اکسیر استفاده کنید تا علاوه بر آرام شدن پوست آسیب دیده خود جای زخم را هم از بین ببرید.

طریقه مصرف کرم ضد آفتاب

یکی از نکات بسیار مهم برای طریقه مصرف کرم ضد آفتاب این است که باید بدانید که کرم ضد آفتاب باید به عنوان آخرین مرحله استفاده شود این به این معنا است که اگر شما از کرم های دیگری مانند کرم آبرسان استفاده کنید در آخرین مرحله کرم ضد آفتاب را اعمال کنید.

یک لایه کرم ضد آفتاب را در کل سطح صورت خود به صورت مساوی پخش نمایید.

لایه را که اعمال کردید کمی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

حالا یک لایه نازک دیگر از کرم ضد آفتاب بر روی پوست خود اضافه کنید.

فراموش نکنید که حتی در خانه و زیر سقف هم باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.



کد N2272719

وبگردی