آفتاب

مشاور برتر انتخابات کیست و چگونه بهترین مشاور انتخابات را شناسایی کنیم؟

 مشاور برتر انتخابات کیست و چگونه بهترین مشاور انتخابات را شناسایی کنیم؟

محال است در دوره کنونی کاندیداهای نان به نرخ روز خور و بی تخصص و بی تعهد رای از دست مردم بگیرند

خبریجات: دکتر مازیار میر مشاور عالی انتخابات در این رابطه به خبرنگار ما گفت: چه خدمتی بزرگ تر از این که تلاش ها و پیگیری ها و جانفشانی های نامزدهای اصلح و خیرخواه را برایاعتلای ایران و استان و شهر مان به نتیجه برسانیم.

باید اذعان نمود که برای پیروزی در انتخابات مجلس و یا هر انتخاباتی استفاده از بهترین مشاوران انتخاباتی می تواند کلید موفقیت و یا شکست در انتخابات باشد.

در هر دوره از انتخابات ما شاهد افراد حرفه ای تر و قوی تری هستیم و مردم هوشیار تر و فعال تر هستند و نکته مهم تر سطح انتظارات مردم بسیار بالا رفته است این درحالی است که به نظر می رسد راه حلهای قدیمی دیگر به هیچ وجه جواب مسائل امروزی نبوده و نخواهد بود نیست.

دیگر گذشت آن زمان که کاندیداهای محترم با یک پوستر و یا چسباندن خود به این مسئول و آن مسئول و یا ساخت آلبوم عکس چند صد صفحه ای در انتخابات پیروز شوند.

گذشت آن زمان که بین دو نفر یکی انتخاب می شد . محال است در دوره کنونی کاندیداهای نان به نرخ روز خور و بی تخصص و بی تعهد رای از دست مردم بگیرند.

دکتر میر مشاور عالی انتخاباتی به شدت معتقد است در زمان خطیر کنونی که چشم جهان و جهانیان به انتخابات دوخته شده است و برای پر رنگ تر شدن حضور مردم اقدامات جدید و استفاده از وحدت رویهای حرفه ای و حلقه های آتش و اطاق فکر و تکنیکهای کاملا خلاقانه و در نهایت استفاده از بهترین مشاوران انتخاباتی می تواند کلید موفقیت و یا شکست در انتخابات و مخصوصا مجلس شورای اسلامی باشد.

یادمان باشد بهیچ وجه تفکرات و شعارهای دهه ۶۰ یا۷۰و یا ۸۰ و یا ابتدای دهه۹۰ برای شما سودی در بر نخواهد داشت. برای ورود در بزرگترین رویداد سیاسی کشور در اسفند ۱۳۹۸ بایداز بهترین مشاوران انتخاباتی سود برو.
کد N2271720

وبگردی