آفتاب

پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون استان مرکزی

پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون استان مرکزی

حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون: طی نوزده ماه اخیر ۴۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک به تعاونگران و فعالان اقتصادی استان مرکزی پرداخت شده است.

ایران اکونومیست: حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون که در قالب هیاتی از مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی حضور پیدا کرده است در جلسه اقتصاد مقاومتی این استان که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید علی آقازاده استاندار مرکزی برگزار شد حضور یافت و در حاشیه جلسه به خبرنگاران گفت: استان مرکزی با ۲۷۰۰ واحد صنعتی از ظرفیت بالای اقتصادی و تولیدی برخوردار است و در رتبه ششم شاخص کسب و کار را در بین استانهای کشور تصاحب نموده است. وی افزود: بانک توسعه تعاون متناسب با مزیت های اقتصادی استان نسبت مصارف به منابع را افزایش داده است.

وی تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون طی سالهای ۹۷ و ۹۸ را بالغ بر ۴۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هماهنگی لازم برای همکاری بانک با دستگاههای بخشی برای اعطای تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سالجاری انجام پذیرفته است و منابع تسهیلاتی مناسبی از این محل در استان مرکزی مصرف خواهد گردید.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون همچنین در مراسم کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی این استان گفت: فاز جدید طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری آغاز گردیده و اراده بانک توسعه تعاون بر این است تعهدات خود را به طور صد در صدی و با بالاترین اثربخشی و اشتغال زایی انجام دهد.
کد N2269256

وبگردی