آفتاب

هزینه مشخص اقامت در سفر با رزرو ویلا از سایت مکانچی

هزینه مشخص اقامت در سفر  با رزرو ویلا از سایت مکانچی

شرایط رزرو ویلا روی سایت مکانچی، این امکان می‌دهد تا هر مسافر قبل از شروع سفر، با دیدن عکس‌ها، جزئیات و لوکیشن، و مقایسه قیمت‌ها بتواند انتخاب مناسب‌تری داشته باشد.

استارت‌آپ مکانچی، در زمینه رزرو ویلا، اجاره آپارتمان، سوئیت و رزرو خانه های بومگردی فعالیت می‌کند. با استفاده از سایت رزرو ویلا، می‌توان قبل از حضور در مقصد سفر، ویلای مناسب را با توجه به شرایط و عکس‌های ثبت شده روی سایت انتخاب و به صورت آنلاین رزرو کرد.

برای اطلاع از شرایط رزرو ویلا و رزرو بومگردی به صورت آنلاین روی سایت makanchi.com  ادامه مطلب را بخوانید.

بعد از رسیدن به مقصد، مهمترین دغدغه پیدا کردن محل اقامت مناسب است؛ ویلا یا آپارتمانی که هم از نظر بهداشت و تمیزی و هم از لحاظ مسافت و چشم‌انداز موقعیت مناسبی داشته باشد. اما همه اینها زمان زیادی می‌برند. رفت و آمد زیاد برای بازدید از ویلاهایی که امکان اجاره دارند و در عین حال داشتن امکاناتی که در نظر مسافر است و در بیشتر موارد به انتخاب از روی اجبار ختم می‌شوند. این مورد یکی از چندین مزایای رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که دیگر به راحتی از روی سایت مکانچی امکانپذیر است.


مقایسه قیمت و شرایط؛ تصمیم برای رزرو  

شرایط رزرو ویلا روی سایت مکانچی، این امکان می‌دهد تا هر مسافر قبل از شروع سفر، با دیدن عکس‌ها، جزئیات و لوکیشن، و مقایسه قیمت‌ها بتواند انتخاب مناسب‌تری داشته باشد. در این میان تاثیر نظرات ثبت شده در تصمیم‌گیری مسافران را نباید نادیده گرفت. هر مسافر بعد از پایان اقامت امکان ثبت نظر و تجربه اقامت روی سایت مکانچی را دارد و به این ترتیب میهمانان بعدی با خواندن نظرات دیگران، بیشتر با شرایط خانه ای که می خواهند رزرو کنند، آشنا می‌شوند.

شرایط ثبت برای میزبانان روی سایت مکانچی به گونه‌ای است که هر میزبان متعهد می‌شود تا ویلا را تمیز تحویل میهمان دهد. برای اجاره ویلای تمیز در شمال و سایر مناطق ایران جزو تعهدات و قوانین اولیه برای ثبت ویلا روی سایت مکانچی است.

مراحل ثبت رزرو روی سایت، در دو مرحله انجام می‌شود؛ در مرحله اول میهمان با وارد کردن تاریخ و تعداد نفرات، بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان، درخواست رزرو را برای میزبان ارسال می‌کند و امکان پرداخت وجه تنها با تایید از طرف میزبان امکان پذیر است. با این روش، احتمال اشتباه در مرحله ثبت رزرو به نام شخص دیگری تقریبا به صفر می‌رسد.

بدین ترتیب با رزرو آنلاین ویلا از طریق سایت مکانچی است، به جز صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های سفر، امکان اطلاع از نظرات دیگران در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همه تعهدات و قوانین روی سایت در دسترس است و در صورت نیاز امکان ایجاد ارتباط با بخش پشتیبانی از طریق تلفن یا گفتگو به صورت آنلاین برای راهنمایی امکانپذیر است.  


ثبت رایگان ویلا برای اجاره؛ منبعی برای کسب درآمد

مکانچی، تنها سایت رزرو آنلاین اقامتگاه نیست. افرادی که دنبال  کسب درآمد از طریق اجاره هستند می‌توانند به راحتی و با پذیرفتن قوانین سایت مکانچی، برای ثبت اقامتگاه روی سایت و اجاره اقدام کنند. برای میزبان شدن روی سایت مکانچی کافی است در سایت مکانچی  با استفاده از کلید «میزبان شوید»، فرم موردنظر را پر کرده و منتظر تماس همکاران مکانچی برای گرفتن اطلاعات تکمیلی باشند.

در نهایت، استفاده از سایت مکانچی، هزینه‌ای ندارد؛ همه کاربران سایت می‌توانند به صورت رایگان در سایت جستجو کنند و دسترسی به اطلاعات، قیمت، نظرات و سایر جزئیات اقامتگاه برای همگان رایگان است. ثبت و معرفی اقامتگاه میزبانان هم روی سایت مکانچی هزینه‌ای ندارد و به صورت رایگان می‌توان با بارگذاری عکس‌ها و اطلاعات ویلا روی سایت، امکان معرفی و اجاره آنلاین برای کاربران فراهم می‌شود.


کد N2268853

وبگردی