آفتاب
ربیعی در گفتگو با مهر:

سعی می‌کنیم نسبت به قبل بهتر باشیم/ داریم لذت فوتبال را می‌بریم

سعی می‌کنیم نسبت به قبل بهتر باشیم/ داریم لذت فوتبال را می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فعلا قدری از هدفگذاری که ابتدای فصل کردیم جلوتر هستیم و آنچه برای ما مهم است این است که داریم از فوتبال لذت می‌بریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای لیگ دسته اول از هفته هشتم عبور کرد و رقابت ۷ تیم در کورس بالای جدول از جذابیت های خاص این مسابقات است. تیم فوتبال مس رفسنجان یکی از آن ۷ تیم است که در پایان هفته هشتمبا هدایت محمد ربیعی صدر جدول را در ا ختیار گرفت.

ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط حاکم بر لیگ دسته اول اظهار داشت: خوشبختانه سطح کیفی لیگ یک خیلی بالا رفته و همین امسال چند تیم باکیفیت در این مسابقات حضور دارند که حاصل آن شکل گرفتن یک رقابت فشرده در بالای جدول است.

سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: در ابتدای فصل یک هدفگذاری کردیم و برای این فصل برنامه ریختیم. خوشحالم بگویم فعلا قدری از برنامه و هدفی که تعیین کرده بودیم جلوتر هستیم. من و تیمم به چیزی که الان فکر می‌کنیم موفقیت هفته به هفته، بهتر بودن از گذشته و لذت بردن از یک فوتبال زیبا است.

وی در ادامه بیان داشت: سطح مربیگری و دانش مربیان ایرانی بالا رفته، بازیکنان خوبی در لیگ یک جذب شدند و مدیران باشگاه هم نسبت به گذشته حمایت بهتری انجام می‌دهند و همه اینها عواملی هستند که منجر به رشد سطح کیفی این مسابقات شده است.

ربیعی تاکید کرد: البته اینطور نیست که هیچ تیمی مشکل ندارد. همه تیم‌ها مشکلات خاص خودشان را دارند. ما هم همینطور. تیم ما هم یکسری مشکلات دارد. اما ما در مجموعه مس رفسنجان تصمیم داریم به جای تمرکز روی این مشکلات، با آنها مقابله کنیم و کارمان را پیش ببریم. شاید اصلی ترین دلیل صدرنشینی این تیم بعد از سالها دو رقمی بودن رتبه آن در جدول، همین عزم مقابله با مشکلات باشد.

وی در خصوص داوری‌ها گفت: بالاخره داوری‌ها اشکالاتی دارد و بارها سوت‌هایی به ضرر تیم ما زده شده است. اما در مجموع داوری‌ها هم در مسیر رشد قرار دارد و داوران جوانی که در لیگ یک هستند می‌توانند پشتوانه خوبی برای خانواده داوری ما باشند.

ربیعی در خاتمه بیان داشت: می‌خواستم از این تریبون استفاده کنم و از مردم همه استان هایی که در آن کار کرده بودم و هواداران همه تیم‌هایی که در گذشته مربی آن بودم تشکر کنم که در مدت بیماری‌ام و بعد از عمل جراحی پیگیر حالم بودند و با انرژی های مثبتی که دادند باعث شدند زودتر بهبود پیدا کنم. این مردم حس خوبی به من دادند و من در روزهای بیماری متوجه شدم بهترین چیزی که از فوتبال به دست آورده‌ام چیست.
کد N2263647

وبگردی