آفتاب

میهمان شو چگونه اقامتگاه های خود را گارانتی قیمت می کند؟

میهمان شو چگونه اقامتگاه های خود را گارانتی قیمت می کند؟

چند سالی است در سطح دنیا شیوه جدیدی از کسب و کار راه اندازی شده که به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفته و منافع آن به صورت واضح در اقتصاد مردم دنیا نمود پیدا کرده است. دو نمونه بارز این استارتاپ ها که در کشور ایران نیز بومی سازی شده اند سرویس تاکسی اینترنتی با نام uber و سایت اجاره اقامتگاه و منزل با عنوان airbnb می باشند.

سفر و گردشگری در تمام دنیا به عنوان یک صنعت مادر شناخته میشود و توسعه ان باعث رونق اقتصادی در تمامی لایه های اجتماع خواهد شد، در این میان حضور استارتاپ ها و شرکت های مختلف که با بهره گیری از دانش نوین به سرعت رشد این صنعت کمک می کنند حایز اهمیت است. از مهمترین مزیت های حضور استارتاپ ها ایجاد یک نوع از کسب و کار جدید در سطح اجتماع و رقابت سالم و توازن طبیعی در ماهیت درونی بازار می باشد.

چند سالی است در سطح دنیا شیوه جدیدی از کسب و کار راه اندازی شده که به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفته و منافع آن به صورت واضح در اقتصاد مردم دنیا نمود پیدا کرده است. دو نمونه بارز این استارتاپ ها که در کشور ایران نیز بومی سازی شده اند سرویس تاکسی اینترنتی با نام uber و سایت اجاره اقامتگاه و منزل با عنوان airbnb می باشند. تاکسی های اینترنتی در ایران با چندین برند فعالیت میکنند که میتوان به tap30 اشاره نمود و در زمینه اجاره ویلا و اقامتگاه نیز سایت mihmansho.com به صورت تخصصی فعالیت میکند.

در بحث گردشگری و اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه این روزها چالش مردم به حداقل خود نزدیک میشود و میهمانان و مسافرین با ورود به سایت میهمان شو می توانند ضمن مشاهده هزاران ملک در تمام نقاط ایران ( بیش از 180 شهر) و مقایسه انها یک انتخاب آگاهانه داشته باشند و در نهایت رزرو خود را انلاین انجام دهند. روزانه افراد زیادی که به قصد سفرهای خانوادگی به شمال کشور همچون رامسر و ماسال یا جنوب کشور همچون جزیره کیش و قشم یا به قصد سفرهای کاری و توریسی به پایتخت ایران، شهر تهران سفر میکنند از خدمات این سایت استفاده می کنند، عموما استفاده کنندگان از این سایت افرادی هستند که با خانواده سفر میکنند و دوس دارند در یک محیطی شبیه خانه خود اقامت داشته باشند یا قیمت و امکانات هتل برای آنها مقرون به صرفه نمی باشد.

از مهمترین ویزگی های سایت میهمان شو میتوان به امکان انتخاب شهر مقصد و محدود کردن جستجو جهت پیدا کردن محل اقامت مناسب بر اساس پارامترهای مختلف همچون قیمت، تاریخ ورود و خروج، امکانات همچون استخر، پارکینگ اشاره کرد، همچنین امکان مقایسه قیمت ها، نمایش جزییات کامل یک ملک شامل تصاویر مختلف از زوایای متفاوت، موقعیت جغرافیایی، امکانات داخلی، شرایط و قوانین میزبان و درنهایت امکان ارسال درخواست رزرو بصورت کاملا انلاین از دیگر امکاناتی میباشد که در اختیار شما است.

سایت میهمان شو در راستای سیاست های خود برای ارایه خدمات با کمترین قیمت بخشی را تحت عنوان گارانتی کمترین قیمت به سبد محصولی خود اضافه کرده است، از انجا که ممکن است میزبانی ملک خود را در سایت مشابه دیگری برای رزرو ارایه نموده باشد میهمان شو تضمین میکند در صورتی که میهمانی ملک منتخب خود را در سایت دیگری با قیمت پایین تر مشاهده کند، میهمان شو در کمتر از یک ساعت ضمن برسی صحت موضوع در صورت اثبات همان ملک را 5 درصد زیر قیمت آن سایت به میهمان اجاره دهد.

گارانتی کمترین قیمت برای اولین بار توسط میهمان شو ارایه می گردد و همواره این سایت با کنترل قیمت ها سعی می کند کمترین قیمت را ارایه کند تا ضمن ایجاد تعادل در بازار باعث افزایش اعتماد میهمانان به خدمات خود و جلوگیری از هرج و مرج قیمتی شود.

همچنین میهمان شو جهت بهبود تجربه رزرو برای میهمان و کاهش دغدغه ها در عملیات مالی، پرداخت ها را ضمانت میکند، طرف حساب میهمان و میزبان سایت میهمان شو بوده و با رعایت موارد مندرج در بخش قوانین و مقررات سایت هرگونه تبادل مالی صرفا از طریق سایت انجام خواهد شد، بنابراین میهمان نگران کلاهبرداری هایی که روزانه در اپ های موبایلی انتشار آگهی که هیچ نظارتی بر روی محتوی انها وجود ندارد نخواهد بود .

هم اکنون در سایت میهمان شو در حدود 3000 ویلا، سوئیت، خانه و آپاراتمان مبله جهت رزرو وجود دارد و این تنوع بالا باعث ایجاد درآمد جدید در شرایط فعلی اقتصادی برای صاحبین انها شده است و صاحبین اقامتگاه ها در تمام شهر ها و کشور بخصوص در روستاها که وضع معیشتی نامساعد تری در مقایسه با سایر جاها دارند ترجیح میدهند با تجهیز منزل خالی خود چند روزی میزبان میهمانان باشند. همچنین میزبانان سعی می کنند با رعایت قوانین منصفانه در چهارچوب نگهداشت هویت فرهنگی و اسلامی ضمن اطمینان از هویت و شرایط میهمان اقامت مناسبی را برای انها رقم بزنند.

گسترس روز افزون استارتاپ های مختلف در زمینه های گردشگری و سایر صنایع و حمایت از آنها جهت عبور از شرایط تحریم و شکوفایی اقتصادی می تواند از مهمترین رویکرد های انقلاب اقتصادی برای یک کشور باشد. از آنجایی که طبق آمار مختلف هزینه ایجاد یک شغل در کشور بین 60 میلیون تا 300 میلیون تومان براورد میشود، با نگاهی کوتاه میتوان نقش سایت های همانند میهمان شو و ارزش افزوده انها در سهم اشتغال مستقیم و غیرمستقیم کشور را غیر قابل چشم پوشی دانست.


کد N2263436

وبگردی