آفتاب

سه نمایش جدید میزبان مخاطبان پاییزی تماشاخانه‌ها

سه نمایش جدید میزبان مخاطبان پاییزی تماشاخانه‌ها

در این هفته اجراهای تئاترهای شهر تهران تنها با اضافه شدن سه نمایش «من»، «ورودی ۸۹» و «همیشه یک راهی هست» به میزبانی مخاطبان ادامه می‌دهند.

در ادامه اجراهای نخستین ماه از فصل پاییز، از ۲۰ تا ۲۶ مهرماه با به اتمام رسیدن بسیاری از اجراهای نمایش در پایتخت سه تئاتر جدید به صحنه خواهند رفت.


نمایش‌هایی که به صحنه اضافه می‌شوند


- نمایش من به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه ۲۴ مهرماه تا ۲۸ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۵ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی میزبان مخاطبان می‌شود.


- نمایش ورودی ۸۹ به نویسندگی و کارگردانی محسن احتشامی ۲۱ مهرماه تا ۱ آذرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا خواهند داشت.


- نمایش همیشه یک راهی هست به نویسندگی و کارگردانی رضا پهلوان ۲۳ مهرماه تا ۱۴ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه خواهد رفت.


نمایش‌هایی که صحنه را ترک می‌کنند


- نمایش حماقت ایکاروس به کارگردانی محمدرضا حسینی و نویسندگی مهدی معبودی تا ۲۰ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۵۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.


- نمایش وقتی کبوترها ناپدید شدند نوشته سُفی اکسانن و به کارگردانی هستی حسینی تا ۲۱ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.


- نمایش شاهباز سدره نشین به کارگردانی وجیهه کریمی هسنیجه و نویسندگی ابراهیم کریمی هسنیجه تا ۲۱ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار حافظ به نمایش در می‌آید.


- نمایش موسیقی مجلسی نوشته آرتور کوپیت و به کارگردانی مهدی علی‌نژاد و طاها محمدی تا ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.


- نمایش بهار شکنی به کارگردانی فریبرز کریمی و نویسندگی محمدحسین معارف تا ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.


- نمایش آزمایشگاه متروک به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی تا ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.


- نمایش اثر پرتوهای گاما بر گلهای همیشه بهار نوشته پل زیندل و به کارگردانی مهتاب نصیرپور تا ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.


- نمایش دروغ نوشته فلوریان زلر و کارگردانی امیرمحمد مهاجری تا ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.


- اپرای عروسکی حافظ به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور تا ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۱۰ دقیقه در تالار فردوسی به نمایش در می‌آید.


- نمایش مشق شب به نویسندگی و کارگردانی امیر نجفی تا ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۵ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.


- نمایش خاندان چن چی نوشته آنتونن آرتو و پرسی بیشی شلی و به کارگردانی امین سعدی تا ۲۳ مهرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.


- نمایش پشت دیوار عمارت به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی تا ۲۴ مهرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه سرو به نمایش در می‌آید.


- نمایش پپ به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان تا ۲۴ مهرماه هر شب ساعت ۱۷:۴۵ در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.


- نمایش خاکستر به خاکستر نوشته هارولد پینتر به کارگردانی نیکا کرمانی تا ۲۴ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه  در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود.


- نمایش جهنمی در بهشت به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین سپهر و تا ۲۴ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.


- نمایش زوگزوانگ به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد مهاجری تا ۲۴ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه می‌رود.


- نمایش دالِگ به کارگردانی رضا رمضانی کیا و نویسندگی علی اصغری تا ۲۴ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.


- نمایش ببخشید شما؟! به نویسندگی و کارگردانی آرش محمدی تا ۲۵ مهرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.


- نمایش ما همه بابک بقراطیم به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی‌اکبری تا ۲۵ مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در موسسه فرهنگی هنری همای سعادت به صحنه می‌رود.


- نمایش تالاب هشیلان به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی تا ۲۵ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار قشقایی تئاترشهر اجرا می‌شود.


- نمایش افرای ژاپنی به کارگردانی حسین کشفی اصل و نویسندگی مسعود هاشمی نژاد تا ۲۵ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون به نمایش در می‌آید.


- نمایش دیسکانکت به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ستاری تا ۲۵ مهرماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۶۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.


- نمایش در انتظار ماهی سیا متوسط به نویسندگی و کارگردانی مزدک میرعابدینی تا ۲۵ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.


- نمایش از بان تا تان به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی تا ۲۶ مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.


- نمایش چِلتیکه به نویسندگی و کارگردانی نیما نعمتی زاده تا ۲۶ مهرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در موسسه فرهنگی هنری همای سعادت به صحنه می‌رود.


نمایش‌های که به اجرای خود ادامه می‌دهند


- نمایش پاتریک کلایورت به کارگردانی سحر پرتوی کیان و نویسندگی احسان ناجی و علی رضا قاسمی تا ۲۸ مهرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.


- نمایش دوزخ به کارگردانی عرفان بابایی و یاسمن خسروان و نوشته ژان پل سارتر تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه شانو به نمایش در می‌آید.


- نمایش جمعه‌کُشی به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.


- نمایش پنجاه پنجاه به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی و نویسندگی هاله مشتاقی نیا و مرتضی اسماعیل کاشی (با نگاهی به نمایشنامه خودی و غیر خودی نوشته برتولت برشت به ترجمه کمال الدین شفیعی) تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه هیلاج اجرا می‌شود.


- نمایش مهلت به نویسندگی کیاوش زارع طلب و کارگردانی محمد رییسی تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۷۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.


- نمایش دشمن مردم نوشته هنریک ایبسن و به کارگردانی نیلوفر مصطفایی تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود.


- نمایش فورس ماژور به کارگردانی عرفان رضوی و نویسندگی علی مؤذن تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۷۰ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود.


- نمایش سه کیلو ۲۵۰ گرم به کارگردانی محسن نجارحسینی و نویسندگی مهدی زندیه تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.


- نمایش چهل لُم به نویسندگی و کارگردانی سیدامیر پیشوایی تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن اصلی تالار محراب به صحنه می‌رود.


- نمایش ساعت نوشته امانوئل روبلس و به کارگردانی حمیدرضا هدایتی تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۵ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.


- نمایش خرس نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی محمد پاکدل جوان تا ۳۰ مهرماه هر شب در دو نوبت ۲۲:۳۰ و ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.


- نمایش همه دزدها که دزد نیستند نوشته داریو فو و به کارگردانی هیوا حقیقی تا ۳۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.


- نمایش مجلس مهتاب کشون به کارگردانی سیامک دری و نویسندگی طیبه مونسان تا ۱ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۰ دقیقه در عمارت روبرو اجرا می‌شود.


- نمایش اصل ۴۴ قانون اساسی به نویسندگی مریم اسماعیلی و حسین فرخزاده و کارگردانی مریم اسماعیلی تا ۳ آبان‌ماه هر شب در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.


- نمایش زیبایی گاهی زن است به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی تا ۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.


- نمایش هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد افشاریان تا ۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۰۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.


- نمایش داستان خانواده نوشته بیلانا سربیلانوویچ و به کارگردانی صدرا صباحی تا ۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۸۰ دقیقه در تئاتر مستقل تهران به نمایش در می‌آید.


- نمایش ساعت گس به نویسندگی و کارگردانی خشایار پیرعلمی تا ۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به صحنه می‌رود.


- نمایش آهنگ‌های لندندری نوشته راشل فیلد و به کارگردانی سیامک گل سرخ تا ۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا می‌شود.


- نمایش فرونشست به نویسندگی و کارگردانی سعید زارعی تا ۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به نمایش در می‌آید.


- نمایش مینواس به نویسندگی و کارگردانی علی ریاحی زاده تا ۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در موسسه فرهنگی هنری گندم به صحنه می‌رود.


- نمایش زیبا به نوشته یون فوسه و کارگردانی خشایار خلیل خانی تا ۳ آبان‌ماه هر شب در دو نوبت ۱۹ و ۲۰:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه هنرمندان اجرا می‌شود.


- نمایش پاییز نگفته بود به کارگردانی علی خونساری و نویسندگی رضا گشتاسب تا ۳ آبان‎ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در تالار محراب به نمایش در می‌آید.


- نمایش ۶۱ هجری ۹۸ شمسی به نویسندگی و کارگردانی صادق سلیمانی تا ۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه در آمفی تئاتر مرکز همایش‌های بین الملل طهران به صحنه می‌رود.


- نمایش بیا جلوتر به کارگردانی سجاد باقری و نویسندگی حسین برفی نژاد تا ۵ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.


- نمایش واگیر ندارد به نویسندگی ساشا کشوادی و مریم یاسین زاده و کارگردانی ساشا کشوادی تا ۸ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.


- نمایش بانو آئویی به کارگردانی فاطمه بختیار تا ۱۰ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه در تالار مولوی به صحنه می‌رود.


- نمایش غریبه های همیشگی به کارگردانی حسین پرستار و نویسندگی شهرام کرمی تا ۱۰ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری اجرا می‌شود.


- نمایش روایت فرزانه از جمعه ۱۴ آبان به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین زیکساری تا ۱۰ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه سالن سایه تئاترشهر به نمایش در می‌آید.


- نمایش سرزمین پدری به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمد قاسمی تا ۱۰ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.


- نمایش دراماتورژ به کارگردانی گروه تئاتر (ه) و نویسندگی سهند خیرآبادی تا ۱۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.


- نمایش اُسلو نوشته جی. تی راجرز و به کارگردانی یوسف باپیری و نوشته جی. تی راجرز تا ۱۳ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به نمایش در می‌آید.


- نمایش مضحکه جنگنامه‌ی غلامان تقلید در یک مجلس نوشته بهرام بیضایی و به کارگردانی محسن حسینی تا ۱۴ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.


- نمایش تا باران چند پاییز مانده به کارگردانی آرمان شهبازی و نویسندگی عرفان پورمحمدی تا ۱۶ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۵۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.


- نمایش شیهیدن به نویسندگی و کارگردانی عباس جمالی تا ۲۲ آبان‌ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به نمایش در می‌آید.


- نمایش بداهه به طراحی و کارگردانی آروند دشت آرای تا ۲۲ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.
کد N2262560

وبگردی