آفتاب

پرسپولیس به طور رسمی قهرمان سوپرجام جنجالی شد

پرسپولیس به طور رسمی قهرمان سوپرجام جنجالی شد

رای صادره در خصوص سوپرجام سال 97 که توسط کمیته انضباطی و کمیته استیناف مبنی بر پیروزی سه بر صفر پرسپولیس داده شده بود، مورد تایید دادگاه عالی ورزش قرار گرفت تا سرخپوشان به طور رسمی قهرمان این جام جنجالی لقب بگیرند.

بنا بر اعلام «امیرعلی حسینی» مدیر بخش روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و همچنین با تایید بخش حقوقی این باشگاه، دادگاه عالی کاس (C.A.S) امروز ۷ اکتبر برابر با ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ سرانجام به انتظارها پایان داد و رای خود را در ارتباط با پرونده شهرآورد سوپرجام ایران در سال ۹۷ اعلام کرد.


مطابق این رای، دادگاه عالی ورزش حکم صادره برای این بازی از سوی کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس را مورد تایید قرار داد.


در بخشی از این رای ۳۰ صفحه‌ای که امروز (دوشنبه) به آدرس الکترونیکی (ایمیل) باشگاه پرسپولیس ارسال شد، آمده است: رای صادره توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران به تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۷ که از رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ یکم اَمرداد ۱۳۹۷ حمایت می‌کند، مورد تایید است.»


این رای بخش‌های دیگری هم دارد اما در مجموع نتیجه بازی همان ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس خواهد بود و پرسپولیس حالا به طور رسمی قهرمان سوپرجام سال 97 است.
کد N2260547

وبگردی