آفتاب

«جوکر» با رکوردشکنی، گیشه سینمای دنیا را فتح کرد

«جوکر» با رکوردشکنی، گیشه سینمای دنیا را فتح کرد

نگرانی‌های امنیتی پیش آمده در ارتباط با فیلم «جوکر» نتوانست حرکت این فیلم را کند کنند. این فیلم ابرضدقهرمانی تیره توانست با یک فروش عظیم 93.5 میلیون دلاری در تعطیلات آخر هفته در باکس آفیس آمریکا بدرخشد.

برترین‌ها: نگرانی‌های امنیتی پیش آمده در ارتباط با فیلم «جوکر» نتوانست حرکت این فیلم را کند کنند. این فیلم ابرضدقهرمانی تیره توانست با یک فروش عظیم 93.5 میلیون دلاری در تعطیلات آخر هفته در باکس آفیس آمریکا بدرخشد. جوکر همچنین توانست رکورد فروش افتتاحیه تاریخ در ماه اکتبر را از چنگ ونوم در بیاورد. ونوم با نقش آفرینی تام هاردی توانسته بود 80.3 میلیون دلار بفروشد

این فیلم همچنین در 73 بازار بین المللی توانست 140.5 میلیون دلار بفروشد و با مجموع 234 میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس جهانی لقب بگیرد.

بیشترین فروش افتتاحیه جوکر در بازار جهانی در کره جنوبی با 16.3، انگلیس با 14.8، مکزیک با 13.1 و روسیه با 10 میلیون دلار بود.

«جوکر» به خاطر تم‌های موضوعی پوچ‌گرایانه و خشونت در سراسر جهان خبرساز شده و باعث شده صاحبان سالن‌های سینمای آمریکا و دیگر کشورها تدابیر امنیتی خود را تشدید کنند و به والدین اخطار بدهند که این یک فیلم ابرقهرمانی معمولی نیست. زنجیره سالن‌های سینمایی سراسر اروپا حتی ماسک‌ها و سلاح‌های اسباب‌بازی را در نمایش این فیلم ممنوع کرده‌اند که با انتقادهای فراوانی از سوی هواداران مواجه شده است.
کد N2259769

وبگردی