آفتاب

یحیی - پرسپولیس؛ پایان رکورد ناکامی برای شهرخودرو؟

یحیی - پرسپولیس؛ پایان رکورد ناکامی برای شهرخودرو؟

قبل از بازی‌های فصل گذشته پرسپولیس و پدیده، یحیی گل‌محمدی 10 بار در نقش سرمربی روبه‌روی پرسپولیس قرار گرفته و نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورده بود.



به گزارش ایلنا، او تا شروع فصل گذشته در نقش سرمربی تیم‌های صبای قم، نفت تهران، ذوب‌آهن و تراکتورسازی 10 بار مقابل پرسپولیس بازی کرده و فقط دو بار باخته بود؛ یک بار در شروع دوران مربیگری، در هفته‌های پایانی لیگ هفتم، روی نیمکت صبا و با نتیجه چهار بر یک. و بار دیگر در نقش سرمربی ذوب‌آهن که با گل طارمی مغلوب پرسپولیس دایی شد.

اما فصل قبل سه بار مقابل پرسپولیس بازی کرد و هر سه بازی را باخت. بازی اول را در مشهد و با پنالتی علیپور و بازی برگشت را با گل‌های علیپور (باز هم از روی نقطه پنالتی) و نعمتی. او مدتی بعد در بازی یک‌چهارم نهایی حذفی دوباره به پرسپولیس و برانکو رسید و درصدد انتقام برآمد اما باز هم شکست خورد. در این بازی ابتدا تیم گل‌محمدی با گل مهدیخانی پیش افتاد اما شایان مصلح خیلی زود جبران کرد و بازی بعد از 120 دقیقه به پنالتی رفت. در ضربات پنالتی دو پرسپولیسی و سه بازیکن پدیده پنالتی خراب کردند تا یحیی در یک فصل در ناکامی مقابل پرسپولیس هت‌تریک کند و پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی برسد. گل‌محمدی حالا از 13 رویارویی با پرسپولیس 6 برد، 5 باخت و 2 مساوی به دست آورده و کالدرون در بازی عصر جمعه می‌تواند تعداد برد و باخت‌های یحیی مقابل تیمش را به تساوی بکشاند.

حالا این چهارمین بازی پدیده تحت هدایت گل‌محمدی برابر پرسپولیس است و یحیی امیدوار است رکورد ضعیفش در این تیم را بهبود بخشد و تعداد بردهایش مقابل پرسپولیس را بیشتر کند.
کد N2258142

وبگردی