آفتاب

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

یکی دیگر از عوامل درخواست بالا برای مهاجرت به استرالیا امکان اخذ اقامت دائم از خاک کشور متقاضی است، کشور استرالیا در اکثر برنامه های مهاجرتی در صورتی که شخص واجد شرایط آن راه باشد به شخص از ابتدا یک امتیاز مهاجرتی ایده آل می دهد که آن هم اقامت دائم هست.

بر اساس آخرین آمار همچنان کشورهایی مانند استرالیا از بهترین مقاصد مهاجران معرفی می شوند، می توان دلیل اصلی نرخ مهاجرت بیشتر به استرالیا و کانادا را پتانسیل بالا در جذب نیروی انسانی جهت افزایش جمعیت این کشورها دانست، در این سالها بر اساس سیستم مهاجرتی راه های متنوعی برای مهاجرت به این کشورها تعریف شده است که افراد می توانند به عنوان نیروی کار ماهر، کارآفرین، سرمایه گذار، دانشجو و یا انواع دیگری از برنامه های مهاجرت به ان کشورها درجه یک دنیا مهاجرت نمایند.

استرالیا علاوه بر این که یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا می باشد، همچنین یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی نیز هست. این بهترین بودن، مبتنی بر معیارهای علمی و آمارهای رسمی در بسیاری از زمینه ها همانند سطح امنیت، آزادی، رفاه، آموزش، بهداشت و مانند اینهاست. بر اساس شاخص های جهانی، استرالیا جزء ده کشور نخست جهان برای زندگی است و این بیش از هر چیز دیگر، بیانگر چرایی شمار بالای درخواست ها برای مهاجرت به این کشور است.

یکی دیگر از عوامل درخواست بالا برای مهاجرت به استرالیا امکان اخذ اقامت دائم از خاک کشور متقاضی است، کشور استرالیا در اکثر برنامه های مهاجرتی در صورتی که شخص واجد شرایط آن راه باشد به شخص از ابتدا یک امتیاز مهاجرتی ایده آل می دهد که آن هم اقامت دائم هست. چنانچه شما به عنوان یک نیروی کار ماهر یا سرمایه گذار و یا کارآفرین درخواست مهاجرت به استرالیا را داشته باشید این امر ممکن است که در ابتدای درخواست و واجد شرایط شدن با کارت اقامت دائم یا همان  PR وارد استرالیا شوید و همانند یک شهروند استرالیایی از حق و حقوق اولیه آن کشور از قبیل خدمات درمانی و آموزشی رایگان و سایر مزایا بهره ببرد. شخصی که با اقامت دائم وارد استرالیا می شود خیلی سریع می تواند به پاسپورت این کشور نیز دست یابد.

یکی از طرقی که می تواند شما را واجد شرایط دریافت اقامت دائم استرالیا سازد، تحصیل در این کشور است. اگر شما علاقه دارید به کشوری بروید که تحصیلات خود را در یک نظام آموزشی فوق العاده بگذرانید و تجربه متفاوتی از زندگی در کشوری با فرهنگ ها و آداب و رسوم متفاوت به دست آورید به استرالیا بروید. اگر برایتان مهم است مدرکی که می گیرید از یکی از بهترین دانشگاه های دنیا صادر شود برای تحصیل به استرالیا بروید. اگر انتحاب شما کشوری است که بتوان در حین تحصیل کار کرد و درآمد داشت و یا بعد از تحصیل شرایط مطلوبی برای کار و اخذ اقامت وجود داشته باشد به استرالیا بروید.

همه این شاخصه ها سبب شده استرالیا بعد از ایالت متحده و انگلستان بیشترین جمعیت دانشجوی خارجی را دارا باشد. البته که شما می توانید برای تحصیل در استرالیا از سنین پایین نیز درخواست ویزای تحصیلی نمائید، شرایط اخذ ویزای تحصیلی برای افراد زیر 18 سال در این کشور کمی خاص تر هست و نیاز به مدارکی برای اثبات تامین هزینه ها و وجود قیم دارد.

والدین نیز امکان این را خواهند داشت تا در کنار فرزند خود با اخذ ویزای گاردین استرالیا به همراه با دانش آموز به استرالیا مهاجرت نمایند. برای اخذ ویزای تحصیلی ابتدا بایستی در یک برنامه آموزشی از سوی یک مرجع آموزشی پذیرش شده باشید، برای امر پذیرش شما نیاز به ارائه مدارکی از آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده و مدرک زبان خواهید داشت. همچنین برای اخذ ویزا نیاز به اثبات پشتوانه مالی مناسب خواهید داشت که از مهمترین موضوعات مهاجرت تحصیلی است. برای شناخت بهتر از این پروسه پیشنهاد می شود با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمائید.

اما بهتر است بخش پایانی این نوشتار را که اختصاص داده ایم به بهترین نوع مهاجرت به کشور استرالیا با دقت بیشتر بخوانید. ترجیحا افراد برای اینکه بخواهند با هزینه های کم با بهترین نوع ویزا مهاجرت نمایند رو به اخذ ویزاهای کاری می آورند که بتوانند با توجه به حرفه و مهارتی که دارند راه مهاجرتی خود را هموار سازند و از این طرق هم به کشور دیگر بروند.

کشور استرالیا برای جذب این افراد برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده، یعنی افرادی که علاقه دارند به عنوان یک نیروی کار ماهر به استرالیا بروند باید برای یک کدام از این انواع ویزای کاری واجد شرایط شوند. شما چنانچه بخواهید فرصت کار در استرالیا را بدست آورید راه های متنوعی وجود دارد که در سال های اخیر و هم اکنون افرادی که سن خوب، تحصیلات آکادمیک، تجربه کاری حداقل 3 سال به بالا و مدرک زبان آیلتس بالای 7 دارند می توانند برای یک کدام از انواع ویزاهای کاری استرالیا درخواست نمایند.

بر اساس سیستم مهاجرت استرالیا یک سیستم امتیاز بندی برای افرادی که به عنوان Skilled Workers درخواست مهاجرت به استرالیا را دارند پیش بینی شده است که در این سیستم هم امکان اخذ اقامت دائم از ابتدا برای شخص متقاضی وجود دارد. منتهی بایستی در این پارامترها امتیاز مطلوبی را کسب کرده باشد و از قبل برای این برنامه مهاجرتی ایده آل برنامه ریزی کرده باشد.

در ابتدا نیاز به این هست که به حداقل امتیاز تعریف شده از سوی اداره مهاجرت طبق قوانین همان سوال دست پیدا کرد و سپس برای برنامه درخواست نمود و منتظر این بود که بین افراد با رقابت که وجود دارد شانس انتحاب شدن را از سوی اداره مهاجرت داشت تا بتوان در مرحله بعد برای اخذ ویزا به سفارت مراجعه نمود. این برنامه ها هر سال به روزرسانی می شوند و افرادی شانس موفقیت دارند که از آخرین اخبار و قوانین مهاجرتی باخبر باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه در ارتباط باشید.





کد N2254159

وبگردی