آفتاب
حسین فرکی:

به هدف خودمان رسیدیم/ فولاد خلق موقعیت نکرد

به هدف خودمان رسیدیم/ فولاد خلق موقعیت نکرد

اهواز - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: کسب یک پیروزی در برابر فولاد آن هم در اهواز رضایت‌بخش است و آن به هدف خودمان در این بازی رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی پنج‌شنبه‌شب پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز یک بازی رضایت‌بخش از تیم خودمان شاهد بودیم و به هدفی که برای خود ترسیم کرده‌ایم، رسیده‌ایم. ما می‌خواستیم از خانه حریف دست پر بازگردیم که خوشبختانه به این هدف دست یافتیم.

وی افزود: کسب یک امتیاز در تیم فولاد خوزستان آن هم در اهواز بسیار رضایت‌بخش بوده است ولی ما امید به کسب پیروزی داشتیم. در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی کسب کردیم ولی به‌خوبی از انها استفاده نکردیم.

فرکی بیان کرد: همین که فولاد را در خانه‌اش متوقف کرده‌ایم نشان می‌دهد که خوب کار کردیم. در این بازی به فولاد اجازه خلق موقعیت ندادیم و به نظر من موقعیت‌های آنها ۵۰ درصدی بود در حالی که موقعیت‌هایی که ما خلق کرده‌ایم ۷۰ درصد احتمال گل شدن داشت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران عنوان کرد: امیدواریم در ادامه شرایط بهتری در بازی‌های خود داشته باشیم و برای فولاد هم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های فولاد خوزستان و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد N2253281

وبگردی