آفتاب

رئیسی: دست اندرکاران امید آفرینی را بیش از پیش ایجاد کنند

رئیسی: دست اندرکاران امید آفرینی را بیش از پیش ایجاد کنند

رئیس قوه قضاییه گفت: همه دست اندرکاران در همه لایه‌های مدیریتی کشور فضای امید و امیدآفرینی را بیش از پیش ایجاد کنند.

ایرنا: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در اختتامیه هفتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم افزود: با حضور فعالان کاری کردند که ما بتوانیم هم از نطق بزرگواران استفاده کنیم و گزارش اجلاس فردا توسط آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله جنتی به خدمت  رهبر معظم انقلاب تقدیم می شود.


رئیسی تاکید کرد: لازم می دانم از اصحاب رسانه و خبرنگاران و رسانه ملی و اعضای دبیرخانه و حفاظت و همه عزیزانی که در برقراری و تشکیل این اجلاس زحمت کشیدند، تشکر کنم.


نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: برای همه دست‌اندرکاران در کشور پیام حرکت و تلاش و فعالیت انقلابی و متفاوت با آنچه  قبل از این در کشور انجام می شد، داریم.


وی افزود: جنگ ما هنوز تمام نشده و جنگ روانی و اقتصادی و رسانه ای و اطلاعاتی شروع شده و باید متناسب با آن آرایش جنگی وجود داشته باشد و این آمادگی باید در حوزه های مختلف وجود داشته باشد و حرکت ابتکاری و خلاقیت باید در کشور موج بزند.


رئیسی گفت: انتظار رئیس خبرگان از همه ما و دست اندرکاران این است که واقعا با حرکت و تلاش یک امیدآفرینی جدی در مردم ایجاد شود.


وی ادامه داد: فضای کشور امروز با پرچم داری رهبر معظم انقلاب فضای مقاومت و ایستادگی فعال است و این فضا روز به روز در حال افزایش است و فضای کشور فضای احساس غرور ملی و خود باوری، نفرت به آمریکا و افزایش بی اعتمادی به اروپایی ها  است.


رئیس قوه قضائیه گفت: امروز خصوصا در آستانه انتخابات هرکس در هرکجا بخواهد یا نخواهد، بداند یا نداند، یاس ایجاد کند بداند در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است. امروز تمام تلاش در حوزه های مختلف باید در جهت ایجاد امید باشد و امیدآفرینی در مردم وظیفه جدی است که خواست رهبری معظم انقلاب است و وظیفه همگان است که این امید را در کشور ایجاد کنند.


وی افزود: پیام مجلس خبرگان رهبری برای همه دست اندر کاران در همه لایه های مدیریتی کشور این است که بتوانند فضای امید و امیدآفرینی را بیش از پیش ایجاد کنند.
کد N2252772

وبگردی