آفتاب

اتوبوس هایی که امکانات هواپیما و هتل های 5 ستاره را با هم دارند!!!

اتوبوس هایی که امکانات هواپیما و هتل های 5 ستاره را با هم دارند!!!

قبل از هر چیری باید بگوییم، این اتوبوس ها واقعی هستند و در دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر بخواهیم وسایل نقلیه موجود در سیستم حمل و نقل جهان را مورد بررسی قرار دهیم، بلیط اتوبوس ارزان ترین بلیط را در بین وسایل نقلیه  به خود اختصاص خواهد داد. اما در این بین اتوبوس هایی وجود دارند که قیمت آنها از هواپیما نیز بیشتر است.

به طور مثال اگر برای خرید بلیط اتوبوس مشهد می توانستیم از این نوع اتوبوس ها استفاده کنیم، لذت سفر به این شهر دو چندان می شد. سفر با اتوبوس های لوکس و گران قیمت امکانات بی نظیری را به همراه خواهد داشت. امکانات در این اتوبوس ها به نحوی ست که یک انسان میتواند سالیان دراز در آن اسکان پیدا کند. لوکس ترین و گرانترین اتوبوس های جهان را می شناسید؟ چه امکاناتی در این نوع اتوبوس ها به کار رفته است؟ اگر مایلید تا با لوکس ترین و گران ترین اتوبوس های جهان آشنا شوید، در این مطلب با ما همراه باشید.

از زمان پیدایش اولین اتوبوس در دنیا تا به امروز سالیان بسیاری می گذرد. وقتی انسان برای اولین بار در قرن 19 میلادی اتوبوس را اختراع می کرد، هرگز نمی توانست اختراع خود را به این اندازه لوکس و پیشرفته تصور نماید. اتوبوس نیز رفته رفته با توجه به پیشرفت علم و فناوری پیشرفت های چشمگیری داشته به نحوی که از آن به عنوان یکی از وسیله های نقلیه محبوب در دنیا نام می برند. در میان این نوع اتوبوس ها، اتوبوس هایی لوکس و گران قیمت وجود دارند که مختص افراد خاص می باشد. اتوبوس های لوکس امکاناتی نظیر هواپیما و هتل های 5 ستاره را به مسافران خود عرضه می دارد. در مطلب زیر به چند نمونه بارز این نوع اتوبوس ها اشاره خواهیم کرد. در بین بلیط این اتوبوس ها نمی توان در پی بلیط ارزان اتوبوس بود.


اتوبوس Newmar King Aire مدل 4553

اتوبوس Newmar King Aire مدل 4553 یکی از لوکس ترین اتوبوس های جهان است که با قیمت یک میلیون دلار در کشور آمریکا ساخته شد.

شرکت Newmar Corp یکی از تولیدکنندگان اتوبوس و مینی بوس که از سال 1960 میلادی فعالیت ساخت خودروهای مورد نظر خود را آغاز کرده است. در ادامه فعالیت های خودروسازی خود و با استفاده از دانش نیروهای متخصص خود توانست تحول عظیمی در صنعت خودروسازی ایجاد کند و به روز ترین و لوکس ترین امکانات را در اتوبوس به کار بگیرد. این شرکت توانست در سال 2018 اتوبوس King Aire 4553 یکی از مجهزترین و گرانترین اتوبوس های جهان را به کار بگیرد. جالب است بدانید، قیمت این اتوبوس به پول داخلی ایران چیزی حدود 15 میلیارد تومان است.

امکانات اتوبوس Newmar King Aire مدل 4553 را با هتل 5 ستاره مقایسه کنید!!!


اتوبوس Newmar King Aire مدل 4553 از کاملترین و مجهزترین اتوبوس های دنیا به شمار می رود. حال امکانات این اتوبوس را برایتان بیان خواهیم کرد تا با خدمات این اتوبوس بیشتر آشنا شوید. اتوبوس Newmar King Aire مدل 4553 خدماتی نظیر آشپزخانه ای کامل با تجهیزاتی استیل و پیشرفته، ماشین ظرفشویی، ماشین لباس شویی، گاز، هود، کابینت هایی پیشرفته، اتاق خواب کاملا مجزا و رمانتیک، اتاق نشیمن فوق العاده لوکس با مبلمان کامل، حمام و دستشویی مجهز به کاشی های گرانقیمت را دارا می باشد. آیا این امکانات است که این اتوبوس را به یکی از اتوبوس های لوکس و مجهز دنیا مبدل کرده است؟ باید در جواب بگوییم خیر، عوامل دیگری نیز بر لوکس بودن و تجهیز بودن این اتوبوس تاثیرگذار بوده است. تعبیه سیستم‌ های صوتی و تصویری با بهترین کیفیت موجود در بازار، سیستم کنترل سرعت، تعبیه سیستم هشدار خروج از مسیر جاده در موارد ضروری، طراحی و سیستم پیشگیری از تصادف از جمله مواردی است که در اتوبوس Newmar King Aire مدل 4553 برای رفاه حال بیشتر مسافران طراحی شده است. شاید هرگز در هنگام خرید قیمت بلیط اتوبوس به این اتوبوس ها بر نخورید ولی در درون کشور عزیزمان ایران اتوبوس هایی وجود دارد که با ترازها و استانداردهای جهانی برابری می کند.


اتوبوس ForeTravel مدل ih-45

اگر بخواهیم یکی دیگر از لوکس ترین اتوبوس های جهان را نام ببریم، اتوبوس ForeTravel مدل ih-45 بهترین گزینه است. اتوبوس ForeTravel مدل ih-45 در کشور آمریکا و با قیمت تقریبی 1.4 میلیون دلار ساخته شده است.

همانطور که از اسم این اتوبوس پیداست، محصول شرکت Foretravel می باشد. این شرکت در سال 1967 میلادی فعالیت خود را در زمینه خودروسازی و خانه های متحرک دست ساز آغاز کرده است. اتوبوس ForeTravel مدل ih-45 مجهزترین و لوکس ترین اتوبوس این شرکت بوده که در بین لوکس ترین و گرانترین اتوبوس های جهان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. قیمت این اتوبوس در بازار داخلی ایران چیزی حدود 19 میلیارد تومان می باشد.


خدمات بی نظیر اتوبوس ForeTravel مدل ih-45

از جمله امکانات اتوبوس ForeTravel مدل ih-45 می توان به طراحی چند سیستم تهویه هوا جداگانه، آشپزخانه با سرویس کامل، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، سیستم تصفیه آب، یخچال، ظرفشویی، جاروبرقی، نورپردازی زیبا و دلنشین با لامپ‌هایLED، دوربین 360 درجه نمایش اطراف خودرو، سیستم‌ صوتی و تصویری مجهز و طراحی سنسورهای هشدار دهنده آتش سوزی اشاره کرد. جالب است بدانید امکانات این اتوبوس به همین جا ختم نمی شود. استفاده از شاسی و فنربندی مورد استفاده در صنعت هوانوردی و هواپیما و طراحی سیستم جلوگیری از ضربه گوشه کوچکی از تکنولوژی های به کار رفته در اتوبوس ForeTravel مدل ih-45 می باشد. اگر مایلید تا اطلاعات بیشتری را در مورد این نوع اتوبوس ها به دست آورید، به مجله تیک بان مراجعه کنید.


کد N2251247

وبگردی