آفتاب

معرفی چند مورد از بهترین ویلاهای سایت شب

معرفی چند مورد از بهترین ویلاهای سایت شب

شهرها و مناطقی که از ویژگی‌های آب و هوایی خاص بهره‌مند هستند در بیشتر فصول سال میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط ایران و یا حتی توریست‌های خارجی هستند.

به منظور آسایش و رفاه حال مسافران این مناطق توریستی امکانات بسیاری برای پذیرایی از میهمانان خود دارند. انواع ویلاها و سوئیت‌‌های اجاره‌ای، اقامتگاه‌های بومگردی، آپارتمان‌های مبله و دیگر امکانات مانند رستوران‌ها، هتل‌ها، اماکن تفریحی و مناظر طبیعی   از این دسته امکانات می‌باشند.


فرقی نمی‌کند به کجا و با چه نیتی سفر کنیم، در هر صورت یکی از مهم‌ ترین نکات در سفر جایی است که در آن اقامت داریم. در میان گردشگران شهرهای شمالی و ییلاقی ایران، اقامت در کلبه‌های جنگلی و ویلاهای ساحلی و ویلاهای استخردار از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. با ما همراه باشید تا در این مطلب چند مورد از بهترین ویلاهای سایت اجاره ویلا و اقامتگاه شب را به شما معرفی نماییم.


اجاره ویلا در کردان از سایت شب


روستای ییلاقی کردان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری اطراف تهران است. طبیعت زیبا و سرسبز و آب و هوای مطبوع کردان بهترین مکان برای سفرهای یک روزه و آخر هفته‌‌ی مردم تهران است که برای تغییر آب و هوا و فرار از دود و دم به این روستای کوچک سفر می‌کنند. هر چند که کردان با باغ‌های پر درخت و ویلاهای کوچک و بزرگ معروف است، اما برای اقامت در کردان لازم نیست حتما خودتان ویلا داشته باشید. گردشگران می‌توانند با مراجعه به سایت شب از بین ویلاهای ثبت شده در این وبسایت بهترین مورد را برای اقامت و تفریح خود و همراهانشان انتخاب  و رزرو نمایند.


ویلای سوپر لوکس در کردان


این ویلا یکی از لوکس‌ترین و بهترین ویلاهای کردان است. ویلای سوپر لوکس اقامتگاهی مناسب برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه می‌باشد. این ویلای دوبلکس چهار اتاق خواب، استخر آب گرم و ظرفیت 15 نفر مهمان دارد. ميز بيليارد، فوتبال دستي، ميز پينگ پنگ، آلاچيق، باربيكيو و فضاي بازي كودكان از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا می‌باشد. برای اجاره ویلا در کردان می‌توانید به سایت shab.ir  مراجعه کنید و این ویلا به کد 3662 یا ویلاهای دیگر را متناسب با سلیقه‌ی خود رزرو و انتخاب نمایید.






در شمال غربی ایران و در استان مازندران شهری قرار دارد که طبیعت رویایی و مسحور کننده‌اش مثال زدنی‌ است. رامسر عروس شهرهای ایران، هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی است. طبیعت خاص رامسر که در میانه‌ی کوه و جنگل و دریا قرار دارد؛ آرامش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. رامسر پر از جاذبه‌های طبیعی و بکر است که دیدن همه‌ی آن‌ها در یک روز امکان‌پذیر نیست. نزدیکی جنگل و دریا از ویژه‌ترین خصوصیات رامسر است. مسافران برای اقامت در رامسر، کلبه‌ها و ویلاهای جنگلی یا سوئیت‌ها و ویلاهای ساحلی را اجاره می‌کنند. با یکی از بهترین ویلاهای رامسر آشنا شوید.  


ویلای لوکس در رامسر


این ویلا با ساختمان دوبلکس و پنج اتاق‌ خواب مستر ظرفیتی مناسب برای 12 نفر دارد. استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و میز بیلیارد از امکانات ویژه‌ی این اقامتگاه می‌باشد. در ضمن سرسره‌ای که از طبقه دوم به استخر در طبقه‌ی پایین راه دارد این ویلا را منحصر به فرد نموده است. این اقامتگاه با کد 22947 در سایت شب ثبت شده است.




اجاره آنلاین ویلا و سوئیت در نمک آبرود


اسم نمک آبرود که می‌آید تصویری از ویلاها و سوئیت‌های لوکس و تفریحات هیجان‌ انگیز را به یاد می‌آوریم. شهرکی توریستی با طبیعت زیبا و منحصر به فرد در 12 کیلومتری غرب چالوس. موقعیت خاص جغرافیایی و امکانات خاص تفریحی مانند دو خط تله کابین، سورتمه، پیست کارتینگ و دوچرخه سواری، باشگاه تیراندازی و تفریحات دریایی و هوایی این شهرک را به یکی از قطب‌های گردشگری در شمال ایران تبدیل نموده است. اجاره ویلای ساحلی در نمک آبرود و یا اجاره سوئیت در شهرک نمک آبرود از انتخاب‌هایی است که گردشگران برای اقامت در این شهر دارند.


ویلای لوکس با ساحل اختصاصی




این ویلای لاکچری که با کد 5083 در سایت شب ثبت شده است با ساحل اختصاصی و استخر روباز یکی از بهترین مواردی است که در سفر به نمک آبرود می توان در آن اقامت داشت. چشم‌انداز بی‌نظیر ساحل و دریای خزر منظره‌ی ویژه‌ای در این ویلا ایجاد نموده است. استخر آب گرم ساحلی، میز بیلیارد و فوتبال دستی با حیاط چمنکاری همه‌ی امکانات را برای لذت بردن از یک تعطیلات آرامش بخش فراهم نموده است.  موقعیت مکانی این ویلا به گونه ایست که فاصله ناچیزی با امکانات تفریحی شهرک نمک آبرود دارد و همچنین جاده ساحلی که پر از مراکز خرید بزرگ و معتبر می‌باشد نیز در دسترس است. این ویلای دوبلکس با چهار اتاق خواب و ظرفیت 10 نفر اقامتگاه مناسبی برای خوشگذرانی و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است.
کد N2250994

وبگردی