آفتاب

معرفی نمایندگی اصلی کانن در ایران

معرفی نمایندگی اصلی کانن در ایران

کانن را می توان یکی از نام های درخشنده و قدرتمند و صد البته با سابقه در زمینه تولید انواع تکنولوژی های دوربین، سنسور، لنز و همین طور بدنه دانست که در طول چند سال اخیر فعالیت توانسته به محبوبیت گسترده در بین دیگر شرکت ها از جمله سونی، نیکون و... برسد.

این شرکت سال هاست که با معرفی نسل های جدید دوربین های فوق پیشرفته و دارای امکانات خاص در زمینه عکاسی، به خوبی در دل علاقه مندان به تصویربرداری جا پیدا کرده است و اگر شما هم در داخل ایران صاحب یکی از این دوربین ها هستید، می توانید از نمایندگی کانن ایده آل هر چیزی را بخواهید.


آن ها تمامی تکنولوژی های لنز، تعمیرات تخصصی را به صورت کاملا حرفه ای در ایران دنبال می کنند، مشکلات زیادی پس از استفاده افراد آماتور و حتی گاه حرفه ای برای انواع دوربین های دیجیتال و DSLR ایجاد می شود که برای حل آن نیاز به کمک تکنسین ها و افراد آشنا به کار است.


اگر شما هم صاحب یک دوربین کانن هستید، حتما این مقاله راهنمای خوبی برای انتخاب دوربین، آموزش عکاسی و حتی یافتن مکانی برای تعمیر است.


خدمات نمایندگی کانن در ایران


وقتی قصد خرید کالایی بخصوص در حوزه دیجیتال را دارید، قطعا استفاده از خدمات پس از فروش نیز بیش از پیش احساس می شود، ضمن این که به خودی خود دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری حساس هستند و احتمال آسیب آن ها حتی در استفاده های روزمره وجود خواهد داشت.


کمپانی کانن در ژاپن توسط دو شخص تاسیس شده و در ابتدای کار خود تنها در زمینه تولید سیستم ها و تکنولوژی های دوربین و تصویربرداری فعالیت می کرد و خبری از سنسور و لنز نبود. پس از مدتی این شرکت خود را رقیب بسیاری از برند های بزرگ طراح سنسور دید .


شرکت ایده آل دوربین یکی از بزرگ ترین نمایندگان این شرکت در ایران و نخستین فعال در زمینه ارائه انواع بیمه نامه برای دوربین های DSLR و... است. اگر قصد تهیه دوربین کانن در بازار ایران را دارید، قطعا نام این شرکت به گوش شما خواهد رسید.


آن ها مفتخر هستند که بیشترین سهم از فروش دوربین های Canon را در دست دارند و این اعتماد سازی به دلیل خدمات پس از فروش روز به روز در سطحی گسترده تر انجام می گردد.


گارانتی ایده آل دوربین کانن


خدمات گارانتی این شرکت در زمینه فروش انواع دوربین ها و همین طور لنز ها ارائه می شود، در واقع اگر خریدار ثابت محصولات کانن در ایران هستید، پیشنهاد می کنیم حتما از گارانتی 36 ماه ایده آل دوربین شرکت کانن استفاده فرمائید.


این گارانتی به محض خرید لنز ها و دوربین های برند محبوب ژاپنی کانن فعال می شود و به صورت کامل پوشش دهنده انواع مشکلات و تعمیراتی است که برای سنسور های دوربین و بدنه ها رخ می دهد.


ضمن این که کارت VIP نیز تحت عنوان خدمات ویژه به تمامی مشتریان دارای دستگاه های کنون ارائه می شود و از جمله خدمات آن می توان به: 30 درصد تخفیف ویژه در انجام انواع خدمات، رفع پیکسل های سوخته روی نمایشگر دوربین ها و دستگاه های تصویربرداری و جایگزین لنز اشاره کرد.


قطعا تعمیر این دوربین ها در صورت طی نشدن دوره های ویژه امکان پذیر نیست، پس باید این خدمات را از شرکت های معتبر جویا شوید.


 


خدمات پس از فروش و تعمیر دوربین ها و لنز های کانن در ایران


شرکت ایده آل دوربین کانن واقع در آدرس : تهران - شمال میدان هفت تیر - ابتدای خیابان بهار شیراز - پلاک 189 – واحد 6، از سال 1386 هجری شمسی فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات به مشتریان عزیز شروع کرده است.


فرا تر از این موضوع با تاسیس وب سایتی به آدرس canon-ideal.com شما می توانید مقالات آموزشی رایگان این شرکت در مورد انواع دوربین ها و سنسور های شرکت کانن را مشاهده فرمائید، ضمن این که تمامی سوالات شما در بخش ویژه پشتیبانی و سوالات متداول پاسخ داده خواهد شد.


شما می توانید درخواست بیمه دوربین های خود در صورت آسیب دیدگی، آتش سوزی، ضربه و... را نیز از شرکت ایده آل دوربین کانن داشته باشید.


کلاس های آموزشی برای عکاسان دوربین های دیجیتال نیز توسط این شرکت در تهران برگزار می شود.



کد N2249280

وبگردی