آفتاب
کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان:

فدراسیون حمایت بیشتری کند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم

فدراسیون حمایت بیشتری کند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم

نسیمه غلامی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال بانوان نیاز به حمایت بیشتری از سوی فدراسیون فوتبال دارد گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی آسیا به بازی تدارکاتی نیاز داریم.


نسیمه غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی تیمش و شکست تیم مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و توانستیم برنامه‌های مد نظر را در زمین اجرا کنیم. تیم کرمان مثل همیشه خوب ظاهر شد ولی این تیم ما بود که موفق شد موقعیت ها را به گل تبدیل کند و پیروز شود. تیم هیات فوتبال تیم همدل و خوبی است که با هدف قهرمانی تلاش می‌کند. خداراشکر شرایط خوبی در تیم دارم و برای بازی هفته آینده مهیا می‌شویم.

بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان درباره سطح کیفی مسابقات نیز گفت: سطح کیفی مسابقات بالاست چرا که تیم‌های خوبی حضور دارند و ملی پوشان در سایر تیم‌ها پخش شده‌اند. حدد ۷ تیم مدعی قهرمانی حضور دارند. شرایط خوبی در تیم دارم و سرمربی نیز از من رضایت دارد ، امیدوارم فصل جاری را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه درباره شرایط تیم ملی نیز گفت: حدود ۱۰ ماه تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ زمان باقی مانده است و ملی پوشان هدف بزرگی دارند تا بتوانیم از عنوان قهرمانیمان دفاع کنیم . به بازی های تدارکاتی زیادی نیاز داریم تا بتوانیم خود و تیم را محک بزنیم.

وی ادامه داد: از فدراسیون فوتبال تقاضا داریم بیشتر از تیم حمایت کنند. می دانیم که کادرفنی برنامه ریزی خود را دارد و برای بهتر شدن تیم تلاش می کند اما فدراسیون حمایت بیش‌تری کند بازی های تدارکاتی بیش تری در نظر بیگرد تا ما نیز با تلاش و پشتکار برای دفاع از قهرمانی بجنگیم.
کد N2244392

وبگردی