آفتاب

دستگیری یک قاچاقچی که ۶۸ کیلوگرم تریاک حمل می‌کرد

دستگیری یک قاچاقچی که ۶۸ کیلوگرم تریاک حمل می‌کرد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر با همکاری پلیس شیراز خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: با رصد اطلاعاتی و کنترل رفت آمدهای یکی از متهمان سابقه دار در زمینه قاچاق موادمخدر، موضوع برای پیگیری دقیق در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تلاش‌های شبانه روزی ماموران مشخص شد که متهم با سفر به جنوب کشور مقادیری موادمخدر را در یک کامیونت بارگیری کرده و قصد انتقال آن را به تهران دارد.

او افزود: با مشخص شدن این موضوع هماهنگی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر شهر شیراز انجام شده و تیمی از ماموران پلیس، پایتخت و شیراز به تعقیب خودروی متهم پرداختند که این اقدام در عوارضی قم - تهران، نتیجه داد و خودرو متهم متوقف و متهم مذکور دستگیر شد.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم ۶۸ کیلوگرم تریاک که در بخش فوقانی آن جاسازی شده بود، کشف و به همراه پرونده متهم به پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر اعتراف و پس از تکیمل پرونده به دادسرا معرفی شد.
کد N2243417

وبگردی