آفتاب

ویلموتس:در هنگ‌کنگ با مسائل غیرفوتبالی کاری نداریم

ویلموتس:در هنگ‌کنگ با مسائل غیرفوتبالی کاری نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: برای گرفتن سه امتیاز به هنگ‌کنگ آمده‌ایم و به موضوعاتی که ارتباطی یا فوتبال ندارد کاری نداریم.

ایرنا: «مارک ویلموتس» در آغاز نشست خبری اظهار داشت: پیش از هر چیز به همه سلام می گویم؛ ما به این دلیل زودتر به هنگ‌کنگ آمدیم که با جو و شرایط آب و هوایی آشنا شویم و این اتفاق هم رخ داد؛ شرایط آماده‌سازی در تهران و هنگ‌کنگ خیلی خوب بود.
وی در خصوص روند فعالیت تیم ملی ایران پس از حضورش گفت: در ابتدا سعی کردم بنا را بر قابلیت های بازیکنان تیم بگذارم؛ سعی می‌کنیم حفظ توپ کنیم و فرصت گلزنی به دست بیاوریم؛ بازی سوریه و کره جنوبی در این مسیر خیلی کمک کرد تا با بهره بردن از این روش حفظ توپ کرده و موقعیت گل بسازیم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که شرایط امنیتی هنگ‌کنگ را چگونه ارزیابی می‌کند و آیا مشکلی از این بابت وجود داشته یا نه، تاکید کرد: ما اینجا چیز خاصی ندیدیم؛ به هنگ‌کنگ آمدیم که فوتبال خوبی بازی کنیم‌ و سه امتیاز را بگیریم و موضوعی که به فوتبال ربطی ندارد به ما هم ارتباطی ندارد.
ویلموتس در واکنش به اظهارات خبرنگاری که گفته بود داور بازی فردا در یکی از مسابقات لیگ ژاپن دچار اشتباه فاحشی شده، تصریح کرد: صادقانه بگویم که هم روزنامه‌نگاران هم داوران و هم مربیان می‌توانند دچار اشتباه شوند.
تیم ملی ایران امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ به مصاف این تیم خواهد رفت؛ این در حالی است که شرایط امنیتی و اعتراضات ضددولتی در هنگ‌کنگ موجب بروز نگرانی‌هایی شده است.
کد N2242707

وبگردی